XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Засідання кафедри фізики

09:29, 03-07-2017

22 червня на кафедрі фізики проведена методична нарада. На порядку денному два основних питання:

  • Звіт викладачів про наукову роботу і написанні науково-методичних посібників. В результаті визначені точні матеріали і терміни, в кінці яких будуть надруковані науково-методичні посібники. Особливу увагу приділено друку посібника «Курс фізика. Частина 2 », в підготовці якого взяли участвие все наукові співробітники кафедри;
  • Від кафедри фізики в додаток до основного курсу для студентів «Адміністрування систем IBM AIX», створюється курс «Безпека мережі і даних на основі систем IBM Power, IBM AIX і IBM Key Management», по яким студенти можуть пройти тестування і отримати сертифікати в центрі сертифікації Pearson VUE в Державному Університеті Телекомунікацій. В процесі навчання студенти будуть використовувати реальне лабораторне обладнання, а саме сервер IBM Power і програмні комплекси корпоративного рівня, надані компанією IBM.

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 3 831