XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Укр.
   

Навчання науково-педагогічних працівників кафедри фізики на курсах підвищення кваліфікації в Інституті менеджменту освіти НАПНУ

12:49, 28-02-2019

Державний університет телекомунікацій згідно графіку щорічно проводить підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників вузу. Кафедра фізики також приймає участь у таких заходах. Так, доцент Гориня Л.М. цього разу підвищує свою кваліфікацію в Інституті менеджменту освіти НАПНУ, де заняття проводяться в стаціонарному та дистанційному режимах біля шести місяців.

Слухачам курсів були запропоновані цікаві теми, такі, як: методологія інноваційного розвитку національної освіти, основи практичної діяльності у віртуальному освітньому середовищі, педагогічна академічна доброчесність, кібертехнології - як інновації в освіті, психологічне забезпечення розвитку професіоналізму НПП вищої освіти, педагогічна підготовка конкурентоздатного викладача. Закінчуються курси захистом випускної роботи і отриманням сертифікату.

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 3 508