XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Маркетинг – професія, затребувана часом!

14:46, 10-08-2022

Дослідження показало, що з початком війни переважна більшість компаній (78%), на жаль, зробили непопулярні заходи щодо своїх співробітників: не виплатили заробітну плату, звільнили або скоротили працівників, відправили співробітників у відпустку за свій рахунок, скоротили заробітну плату більше ніж на 30% тощо.

Але є професії, які під час наявних викликів та загроз для економіки держави залишаються затребуваними, що підтверджується наявними вакансіями.

Найбільше пропозицій роботи зараз, влітку 2022 року серед всіх існуючих професій - у сфері ІТ, у продажах та ритейлі, у сфері маркетингу, реклами та PR

У п’ятірці професійних сфер з найвищими зарплатами окрім айтішників, топ-менеджери, спеціалісти сфери маркетингу, реклами та ПР, фахівці сфери видобутку сировини та будівництва. До п’ятірки професій з самими низькими зарплатами в квітні увійшли менеджери з персоналу, фахівці сфери медицини, фармацевтики, фахівці сфери HoReCa.

У бізнесі, за даними аналітиків профільного ресурсу пошуку роботи (grc.ua), найбільша кількість вакансій відкривалася для спеціалістів у сферах продажу, ІТ, банківської діяльності, фахівців з маркетингу, реклами та PR, а також у транспортній галузі та логістиці. Причому за 2021 рік, за даними їхніх оглядачів, сфера «Продажі» збільшилася на 137%, сягнувши чверті від загальної кількості всіх вакансій. Профільні інтернет-ресурси (Rabota.ua), орієнтовані на бізнес, дали такий розподіл вакансій:

  • 34% - роздрібна торгівля/retail;
  • 22% - промисловість і виробництво;
  • 17% - гуртова торгівля/дистрибуція/імпорт-експорт;
  • 14% - IT;
  • 12% - державний сектор.

За даними LinkedIn попит на фахівців у сфері маркетингу зріс на 63 %. За рік у соціальній мережі роботодавці розмістили більше 380 тисяч вакансій маркетологів та інших фахівців у цій ніші. 

За останні кілька років на ринку з'явилася велика кількість успішних цифрових стартапів, маркетплейсів та агрегаторів. У цих нішах конкуренція буквально зашкалює, і виграє той, хто вкладає бюджет у маркетинг. Тому попит на маркетологів і вузьких фахівців у цій сфері також зростає. Рекрутери впевнені, що зростання популярності фахівців у сфері маркетингу буде підвищуватися з кожним роком.

Популярність професії маркетолога зростає з кожним днем. Це – найактуальніша та найзатребуваніша у наш час спеціальність. 

Чекаємо на Вас на кафедрі маркетингу у Державному університеті телекомунікацій!

Переглядів: 4 246