XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Маркетинг особистості — можливість перетворити людину в значиму особистіть

13:48, 06-03-2024

Стрімкий розвиток ринкових відносин країни актуалізував проблему здатності особистості до самореалізації.

Студенти другого курсу спеціальності «Маркетинг» ознайомились з новою дисципліною «Маркетинг особистості».

Маркетинг особистості — один із найскладніших видів маркетингу, об’єктами якого виступають претенденти на робочі місця, кандидати на посади, які прагнуть стати «своїми» у певних «референтних» групах, командах, спільнотах. Це діяльність із створення, підтримці чи зміні ставлення громадськості до конкретних осіб.

Лектор курсу - Алуа Умурзаківна Єсмаханова, доцент кафедри маркетингу, кандидат економічних наук, доцент, член  Української Асоціації маркетингу.   

На першій лекції було цікаво дізнатися, що стратегія маркетингу особистості дозволяє виділитися з натовпу та створити унікальний особистий стиль, щоб привернути увагу потенційних роботодавців, клієнтів, партнерів чи аудиторії у соціальних мережах.

Маркетинг особистості фокусується на створенні та просуванні образу персоналії, зазвичай пов’язаної з конкретною людиною, популярністю або лідером думки. Ця стратегія ґрунтується на ідеї, що споживачі схильні позитивніше реагувати на продукти, послуги чи бренди, коли вони пов’язані з відомими та шановними особами.

Як і будь-який інший маркетинг, маркетинг особистості починається з вивчення споживачів та ринку, визначення його сегментів. Успішна стратегія маркетингу особистості вимагає ретельного аналізу цільової аудиторії, відповідності цінностей особистості та бренду, а також прозорості у взаємодії з публікою.

 

Маркетинг особистості — це спосіб перетворити людину з «ніщо» на «щось».

Переглядів: 371