XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Укр.
   

Іноземним слухачам про Державний університет телекомунікацій

09:30, 08-11-2018

07 листопада 2018 року  викладачі кафедри української мови познайомили іноземних слухачів Підготовчого відділення Державного університету телекомунікацій з кафедрою менеджменту, яка є структурним підрозділом Навчально-наукового інституту менеджменту та підприємництва Державного університету телекомунікацій, з метою можливості подальшого навчання в Університеті.

Іноземним слухачам було цікаво розказано про кафедру менеджменту, яка орієнтуючись на сучасні потреби ринку праці, здійснює навчання за програмою «Навчально-тренувальна фірма» (бізнес–тренажер), яка є прогресивною комплексною освітньою технологією, що надає можливості дізнатися про основи і тонкощі різних посад, зрозуміти загальні принципи реального функціонування сучасної фірми у процесі її господарської діяльності.

Студенти університету мають можливість отримати комплекс практичних знань, умінь і навичок щодо технології створення бізнесових структур та створення IT-системи управління підприємством (інформаційна піраміда менеджменту), а також отримати іменні сертифікати фахівця по використанню програмного комплексу «1С: Підприємство» та «Парус». Наявність таких сертифікатів дає конкурентні переваги нашим випускникам на ринку праці.

Дуже приємно, що спілкування, до якого також долучилися українські студенти першого курсу, пройшло в легкій невимушеній обстановці англійською та українською мовами.

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 385