XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Ефективність, дієвість, результат – переваги навчання на кафедрі «Публічного управління та адміністрування»

10:05, 12-04-2022

Незабаром, перед кожним випускником постане нелегкий вибір: яку спеціальність обрати, у якому виші навчатися?

Державний університет телекомунікацій запрошує Вас повʼязати життя з державною службою та займатися вирішенням стратегічних завдань органів влади, підприємств, установ, організацій з урахуванням комплексу зовнішніх і внутрішніх факторів впливу та тенденцій розвитку в конкурентному середовищі України.

Студенти, які обрали спеціальність 281 Публічне управління та адміністрування  постануть управлінцями сучасного рівня, матимуть здатність аналізувати державну політику, розробляти проекти стратегічного та тактичного планування, приймати державно-управлінські рішення. 

Окрім цього, здобута освіта допоможе оволодіти навичками ведення громадського діалогу, пошуку шляхів ефективної взаємодії з громадськістю та засобами масової комунікації, скоординує на реалізацію проектів із впровадження системи електронного урядування в органах державної влади, що потребує якісної спеціальної та професійно-галузевої підготовки, яку й отримують студенти спеціальності  281 Публічне управління та адміністрування в Державному університеті телекомунікацій.

Перевагою навчання в нашому університеті є найсучасніший зміст навчання на основі потужної матеріально-технічної бази, а саме: фахова підготовка вже з першого курсу; практико-орієнтоване навчання (62% усіх занять проводиться практично);  підвищення рівня знань іноземної мови до рівня В2, отримання знань сучасних телекомунікаційних та інформаційних технологій. Навчання студентів проходить в лабораторіях з сучасним обладнанням, є надшвидкісний Wі-Fі.

На кафедрі Публічного управління та адміністрування діє лабораторія «Комунікаційних технологій в державному управлінні», що, безсумнівно, сприяє професійному зростанню студентів. Окремо наголошуємо на можливості спілкування з роботодавцями, практиками, професійною спільнотою: постійно проводяться тренінги, майстер-класи, тематичні екскурсії безпосередньо на базах практики: Міністерство розвитку громад та територій України, Національне агентство України з питань державної служби, Національний банк України (Департамент забезпечення діяльності Національного банку України), Національна суспільна телерадіокомпанія України, ЦНАП Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації, Центр комп’ютерних технологій «ІнфоПлюс» та ін.).

Фахівець у галузі публічного управління та адміністрування може займати такі посади: спеціаліст міністерств та інших центральних органів державної виконавчої влади, керівник та його заступник самостійних структурних підрозділів державних органів; державний службовець органів державної влади та місцевого самоврядування; керівник підрозділу у складі самостійних структурних підрозділів державних органів, його заступник; головний спеціаліст державних органів і прирівняні до них посади; провідний спеціаліст державних органів; керівник та співробітник різних рівнів управління громадських організацій, бюджетних установ, фондів; керівник кадрового, планово-економічного, фінансового підрозділу; керівник підрозділу фіскальної служби; громадсько-політичний експерт; науково-педагогічний співробітник.

Замість традиційного ЗНО, абітурієнти складатимуть його спрощений аналог – мультипредметний тест з трьох дисциплін (українська мова, математика та історія України). Тест проходитиме онлайн.

Рішення за Вами!

Кафедра публічного управління та адміністрування

Державного університету телекомунікацій

чекає на Вас!

Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 2 303