XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Професійне зростання викладача – запорука якісного навчання

21:45, 05-01-2023

Викладачі дисципліни «Фізика» кафедри вищої математики, математичного моделювання та фізики, нашого університету, вже тривалий час здійснюють дослідження з організації та проведення лабораторних робіт із оптики та фізики твердого тіла в умовах вимушеного дистанційного навчання. Формують та надають студентам необхідний контент із елементами інтерактивного навчання при виконанні лабораторних робіт з ефектом повної або часткової присутності.

Але розвиток інноваційних освітніх платформ потребує зміни, удосконалення форм, методів, методик і технологій навчання, побудови нового освітнього середовища. І вивчення можливостей цього сьогодні відбувається шляхом інформальної освіти та обговорення провідних ідей із колегами. Своїми враженнями від можливостей використання віртуальних симуляцій у навчанні на платформі Labster поділився доцент кафедри, кандидат фізико-математичних наук Нафєєв Р.К. - учасник вебінару, організованого Міністерством освіти і науки України та «Labster».

Як інноваційна віртуальна лабораторія, Labster створена для інтегрованого навчання за допомогою лабораторного моделювання та компонентів гейміфікації, що відтворюють реальні ситуації за допомогою 3D-імерсивних віртуальних лабораторій. Своєю метою «Labster» вважають розробку програмного забезпечення, яке зробить навчання захоплюючим та ефективним, а також його поширення серед максимально можливої кількості учнів. Саме тому сьогодні «Labster» передали у користування свою платформу всім навчальним закладам України https://www.labster.com/ua/press-announcement. Ця пожертва здатна запропонувати впродовж року, більш ніж 4,5 млн. студентам, імерсивні інтерактивні наукові програми онлайн або офлайн, використання віртуальних наукових симуляторів, що сприятимуть професійному розвитку і технічній підтримці навчальних закладів.

Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 1 708