XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Укр.
   

Наукова праця студентки ДУІКТ визнана однією з кращих робіт найпотужніших університетів України та ЄС

13:21, 29-04-2024

25-26 квітня 2024 року кафедра маркетингу Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій брала участь у підсумковій науково-практичній конференції претендентів на перемогу у ІІ турі Міжнародного конкурсу студентських наукових робіт з маркетингу, що проходив у Державному університеті інтелектуальних технологій і зв’язку (м.Одеса). 

Для участі в конкурсі було представлено 120 робіт від 40 найпотужніших університетів України та ЄС.

Кафедру маркетингу Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій представила здобувач вищої освіти спеціальності 075 Маркетинг Сухомлінова Богдана, яка виконала роботу на тему: «Формування маркетингової стратегії у сегменті SMB на ринку зв’язку», науковий керівник доцент кафедри маркетингу Ромащенко О.С.

Робота була високо оцінена журі конкурсу і зайняла II місце.

Колектив кафедри маркетингу щиро вітає Богдану Сухомлінову та її наукового керівника Ромащенко О.С. і бажає їм подальших успіхів у плідному заняті наукою!

 

Читайте також:

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 310