XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Укр.
   

СТВОРЕННЯ НОВОЇ ВИПУСКОВОЇ КАФЕДРИ - КАФЕДРИ МАРКЕТИНГУ

14:00, 25-04-2016

У вересні 1990 року відповідно до наказу ректора університету була створена кафедра "Управління підприємствами зв'язку". Основним напрямком роботи кафедри була підготовка студентів старших курсів інженерних факультетів в області організації, планування і управління підприємствами електрозв'язку.

З 1994 року кафедра почала готувати фахівців за спеціальністю "Менеджмент у виробничий сфері". Спочатку - за заочною формою навчання, а з 1995 року і за денною.

З 1996 року підготовка фахівців стала проводитися за напрямом 0502 "Менеджмент", спеціальність 7.050201 "Менеджмент організацій".

У 2001 році назву кафедри було приведено у відповідність з основними напрямками її діяльності. З цього часу вона називалася кафедрою «Менеджменту».

У липні 2003 року від кафедри менеджменту відокремилася кафедра управління підприємствами зв'язку, для організації проведення навчальної роботи з дисциплін напряму «Менеджмент», що мають галузеву специфіку. Це було своєрідне друге народження кафедри "Управління підприємствами зв'язку".

У жовтні 2014 року кафедра управління підприємствами зв'язку була реорганізована в кафедру «Управління інноваційною діяльністю». З цього часу в навчально-наукові інтереси кафедри увійшли проблеми управління інноваційною діяльністю.

У квітні 2016 року було прийнято рішення про переорієнтацію кафедри управління інноваційною діяльністю і кафедра отримала новий напрямок діяльності і назву - кафедра «Маркетингу».

Кафедра маркетингу була сформована як випускова і ініціювала відкриття нової навчальної спеціальності 073 - «Маркетинг».

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 5 599