XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Укр.
   

Чергове засідання Експертної Ради з проблем секторального розвитку та підприємництва Департаменту атестації наукових кадрів МОН України

14:10, 25-04-2016

20 квітня 2016 року відбулося чергове засідання Експертної Ради з проблем секторального розвитку та підприємництва Департаменту атестації наукових кадрів МОН України, у якому прийняла участь завідувач кафедри маркетингу – д.е.н., професор Виноградова Олена Володимирівна. У засідання на порядок денний виносили важливі питання атестації наукових кадрів вищої кваліфікації – експертиза дисертаційних робіт, встановлення рівня теоретичної підготовки здобувачів, відкриття спеціалізованих вчених рад з захисту дисертацій, рекомендація до включення до переліку фахових видань наукових журналів та збірників наукових праць провідних навчальних та наукових закладів України.  

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 742