XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Укр.
   

Вітаємо студентів групи МНДМ-61 з отриманням звання «магістр з менеджменту»

15:11, 10-02-2016

Вітаємо улюблений студентів з випуском та отриманням звання «магістр з менеджменту». Прийміть щирі привітання від всіх викладачів. Сподіваємось, що веселі та щасливі студентські роки наповнені радістю відкриттів і незабутніх зустрічей залишаться у вашій пам’яті назавжди.

Протягом усіх цих років, ми разом з Вами переживали невдачі та раділи успіхам. Так нехай і надалі поряд з Вами завжди буде надійний друг, здатний підтримати будь-які починання. Бажаємо Вам мирного неба над головою, щастя, здоров’я та наснаги. Зі святом!

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "073 - Менеджмент" кафедри Менеджменту та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Менеджменту

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Менеджмент

Місія програми – підготовка фахівців, здатних на високому професійному рівні виконувати загальні функції управління організацією та її підрозділами, аналізувати і планувати діяльність організацій, управляти зовнішньоекономічною діяльністю, матеріально-технічним постачанням, вирішувати проблеми оптимізації матеріальних, фінансових та інформаційних потоків, прогнозувати розвиток конкурентного середовища тощо.

 

Спеціалізація: Менеджмент

Місія програми – підготовка фахівців, здатних на високому професійному рівні виконувати загальні функції управління організацією та її підрозділами, аналізувати і планувати діяльність організацій, управляти зовнішньоекономічною діяльністю, матеріально-технічним постачанням, вирішувати проблеми оптимізації матеріальних, фінансових та інформаційних потоків, прогнозувати розвиток конкурентного середовища тощо.

 

Переглядів: 6 952