XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників як ключовий драйвер професійного зростання

17:55, 07-11-2023

У сучасному світі питання підвищення професійної кваліфікації фахівця, є одними з найважливіших в області системи освіти будь-якого соціально-економічного ладу. Саме тому процес підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників - це постійний процес оновлення професійних знань, умінь та практичих навичок виклання освітніх компонентів, який повинен стати частиною цілісної і довгострокової програми розвитку освітньої системи.

В сучасних динамічних умовах інформаційного розвитку існують різноманітні підходи до створення оптимальних та зручних умов для підвищення кваліфікації викладачів, а також умов для їх самостійної роботи та отримання консультаційної допомоги не тільки з питань предметного вдосконалення, а й отримання сучасних знань у професійній галузі, сфері психології, а також інформаційних технологій.

Сьогодні з'явилася маса можливостей для підвищення професійного рівня викладачів, а також можливостей для оновлення традиційних форм викладання та здійснення наукової діяльності. В стрімких умовах розвитку інноваційних технологій усі традиційні форми повинні бути наповнені новим змістом і більше відповідати сучасним вимогам до науково-педагогічного працівника.

Викладачі кафедри підприємництва, торгівлі та біржової діяльності регулярно підвищують власний рівень кваліфікації, беручи учать у різноманітних курсах, конференція, вебінарах та круглих столах у взаємному співробітництві з іншими учасниками освітнього та наукового процесів.

Усі підходи та методи підвищення кваліфікації варто вважати ефективними тільки тоді, коли вони націлюють працівника вищої школи на творче переосмислення змісту, який реалізується через різні форми методичної діяльності і може стати міцним професійним фундаментом для їхнього професійного розвитку. Тільки тоді усі традиційні та нетрадиційні форми роботи набувають для викладача особистісний сенс, дозволяють йому самостійно формулювати цілі власного професійного зростання, утворюють структуру, що створює комфортні умови для зародження і розвитку здібностей до професійного зростання особистості.

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність" та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Підприємництва, торгівлі та біржової діяльності

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Підприємництво, торгівля та біржова діяльність

Фахівець з підприємництва, торгівлі та біржової справи здійснює організацію підприємницької (у т.ч. торговельної та біржової) діяльності підприємства, вирішує проблеми формування ефективної загальної стратегії розвитку підприємства, обґрунтовує фінансово-економічну, товарну, збутову та кадрову підстратегії, визначає напрями підвищення ринкової вартості підприємства в умовах динамічного бізнес-середовища.

Фахівець може займати первинні посади на підприємствах різного профілю та організаційно-правової форми, в проектних організаціях, консультативних центрах, наукових та освітніх закладах.

Спеціалізація: Підприємництво, торгівля та біржова діяльність

Фахівець з підприємництва, торгівлі та біржової справи здійснює організацію підприємницької (у т.ч. торговельної та біржової) діяльності підприємства, вирішує проблеми формування ефективної загальної стратегії розвитку підприємства, обґрунтовує фінансово-економічну, товарну, збутову та кадрову підстратегії, визначає напрями підвищення ринкової вартості підприємства в умовах динамічного бізнес-середовища.

Фахівець може займати первинні посади на підприємствах різного профілю та організаційно-правової форми, в проектних організаціях, консультативних центрах, наукових та освітніх закладах.

Переглядів: 678