XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Шановні студенти - набір для навчання за програмою підготовки офіцерів запасу. Онлайн 10 та 11 лютого 2022 року о 15.00!

10:04, 09-02-2022

Шановні студенти!

Кафедра військової підготовки Національного університету оборони України імені Івана Черняховського проводить набір громадян для навчання за програмою підготовки офіцерів запасу у 2022 році!

Запрошуємо всіх на День відкритих дверей кафедри! Онлайн 10 та 11 лютого 2022 року о 15.00!

Участь у цьому заході допоможе Вам знайти відповіді на найпоширеніші запитання щодо особливостей цьогорічної вступної кампанії, умов та особливостей навчання за програмою підготовки офіцерів запасу, освітніх програм, можливостей і додаткових переваг! Завітайте на День відкритих дверей онлайн та поспілкуйтеся із представниками кафедри військової підготовки. Сплануйте власну цьогорічну вступну кампанію!

ДО ЗУСТРІЧІ В ZOOM!

Приєднатись до конференції Zoom: https://us04web.zoom.us/j/4784631444?pwd=MHpLMDlDRzFzUDR1TzEwQTNWeUVEUT09

Ідентифікатор конференції: 478 463 1444

Пароль: Xrf7Ge

Необхідно бути зареєстрованим в програмі ZOOM Для участі в заході просимо пройти РЕЄСТРАЦІЮ

Запрошуємо всіх на зустріч!

Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 16 324