XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Укр.
   

Вручення сертифікатів про закінчення Підготовчого відділення

12:04, 21-05-2014

14 травня 2014 року в актовій залі Державного університету телекомунікації відбувся випуск 82 слухачів Підготовчого відділення, які отримали сертифікати з присвоєнням додаткових балів для вступу до вищого навчального закладу. Ця подія стала своєрідною репетицією шкільного випуску.

З успішним закінченням навчання випускників привітали представники керівного складу університету:  Беркман Любов Наумівна – проректор з науково-педагогічної роботи,  доктор технічних наук, професор, Комарова Лариса Олексіївна – проректор з післядипломної освіти, заочного  та дистанційного навчання, міжнародних зв’язків та науково-педагогічної роботи з іноземними студентами, кандидат фізико-математичних наукМатвієнко Петро Миколайович – проректор з соціально-правової і виховної роботи та взаємодії з виконавчою владою, Копiйка Олег Валентинович – проректор з наукової роботи  кандидат технічних наук та  Петькун Світлана Михайлівна - завідувач Підготовчого відділення, кандидат філософських наук, доцент.

До вітання долучились студенти Державного університету телекомунікацій, на чолі з головою студентської ради Похабовою Іриною Едуардівною, і презентували  музичні вітання.

Свято пройшло в теплій атмосфері дружньої родини Державного університету телекомунікацій. Після закінчення урочистої частини завідувач Підготовчого відділення Петькун С.М. підвела підсумки начальних досягнень випускників, висловила слова вдячності викладачам, а також усім, хто був причетний до організації навчального процесу на Підготовчому відділенні Державного університету телекомунікацій. 

 

 

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 22 218