XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Київстар оголосив збір заявок на програму по набору спеціалістів без досвіду роботи «БезВагань»

15:31, 23-06-2023

«БезВагань» - це не програма стажування, це програма професійного розвитку спеціалістів із мінімальним досвідом роботи. Її учасниками можуть стати як випускники вузів, так і люди будь-якого віку, які мають недостатньо практичних навичок за своїм фахом. 

Ми набираємо 20 спеціалістів початкового рівня до таких підрозділів: технічна функція, HR, PR, адміністративна функція, фінанси, BigData, кібербезпека, юридичний напрям, В2С, В2В. Учасники програми оформлюються до штату за строковим річним договором, отримуватимуть зарплату та матимуть соціальний пакет. Ми навчатимемо новачків та залучатимемо їх до корпоративних активностей.

Етапи відбору: 

  • Заповнення анкети  
  • Інтерв’ю з менеджером  
  • Запрошення до роботи 

Більше інформації про програму можна прочитати за посиланням: https://sway.office.com/dMuTTBViqwtQsD9l 

Приймо заявок до 14.07 включно

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 1 071