XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Держгірпромнагляд інформує про стан травматизму на виробництві з 26 січня по 01 лютого 2015 року

14:32, 10-02-2015

У період з 26 січня по 01 лютого на підприємствах України смертельно травмовано 7 осіб:

·                     3 особи — на підприємствах Донецької області;

·                     2 особи — на підприємствах Дніпропетровської області;

·                     по 1 особі — на підприємствах Івано-Франківської та Одеської областей. 

Випадки травмування сталися:

·                     у соціально-культурній сфері загинуло 3 особи;

·                     у будівництві — 2 особи;

·                     на підприємстві зв’язку та в агропромисловому комплексі — по 1 особі.

За січень 2015 року на підприємствах України смертельно травмовано 29 осіб, за січень 2014 —  року 37 осіб (зменшення на 8 випадків або на 22%).

У тому числі внаслідок ведення бойових дій з початку року загинуло 2 особи.

Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 5 992