XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Засідання кафедри

14:24, 30-09-2016

На кафедрі фізики проведена методична нарада. На порядку денному три основні питання:

  • Проведення аудиту і тестування знань студентів першого курсу по предмету фізики;
  • Звіт викладачів про виконану роботу по навчальному процесу та профорієнтації;
  • Створення та тестування лабораторних робіт на серверному обладнанні IBM для успішного використання даних робіт в навчальних курсах «Адміністрування систем IBM AIX», які проводяться в Державному Університеті Телекомунікацій

Подрушняк Володимир, аспірант кафедри, зробив доповідь, що серверне обладнання, надане компанією IBM, успішно відтестували і готове до впровадження в інфокомунікаційну мережу університету для подальшого використання в спеціалізованих курсах.

Також було обговорено, що основні компоненти нового комплексу дистанційного навчання і тестування студентів (такі так, набори тестів, конфігурації віртуальних лаболаторних робіт, методичні та навчальні матеріали) створені і готові для перенесення на технічну базу. 

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 653