XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Укр.
   

Професійна захворюваність та МОЗ

12:56, 28-02-2018

А чи знаєте Ви, що на другому місці в списку професійної патології по Україні знаходяться захворювання опорно-рухового апарату? В області телекомунікацій, поряд з впливом фізичних факторів (наприклад, таких як: неіонізуюче електромагнітне випромінювання, шум), при роботі з візуальними дисплейними терміналами (ВДТ) на працівників несприятливий вплив надають психофізіологічні виробничі чинники.

Це пов'язано з зоровим і нервово-емоційним напруженням, з виконанням роботи у вимушеній робочій позі при локальному напруженні верхніх кінцівок на фоні обмеженої загальної м'язової активності (гіподинамії).

Поява нових технологічних процесів істотно змінює характер виробничої діяльності. Для попередження професійної патології в Україні нагальним завданням для МОЗ на сьогоднішній день є реорганізація системи медико-санітарного обслуговування працівників.

Джерело

Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 699