XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Укр.
   

Український екологічний бот дозволяє в режимі реального часу отримувати необхідні екологічні дані

13:23, 18-02-2019

Вже півроку в Україні працює екологічний бот SaveEcoBot, який агрегує ряд екологічних даних, зокрема, екологічні дані із будь-якої області України про конкретне підприємство.

Програма дозволяє в режимі реального часу отримувати інформацію про оновлення записів у Єдиному реєстрі ОВД, куди надходять дані від суб’єктів господарювання про наміри здійснювати планову діяльність (будівництво, реконструкція тощо).

Крім того, екобот моніторить оновлення даних про дозволи на викиди шкідливих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами підприємств-забруднювачів 1, 2 та 3 груп, спеціальні дозволи на користування надрами та водокористування, а також інформацію про ліцензії на поводження з небезпечними відходами і дані щодо суб’єктів господарювання із податковим боргом.

Екологічний бот – це приклад синергії органів влади і громадської ініціативи групи "Save Dnipro". Раніше ці реєстри були закриті, окрім реєстру ОВД. Він запрацював рік тому. Тобто у громадськості не було можливості отримувати необхідну інформацію. Зараз Мінприроди активно працює з відкриттям усіх даних.

На цьому етапі SaveEcoBot працює в Telegram і найближчим часом буде доступний в усіх інших популярних месенджерах — Facebook Messenger, Skype та Viber.

Користування екоботом є безкоштовним. Для того, щоб скористатися програмою, достатньо підписатися на послугу. Інформація про виявлені зміни надходитиметься в режимі он-лайн.

Ознайомитися із програмою можна на сайті SaveEcoBot або в Facebook

Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 326