XS
SM
MD
LG
Державний університет телекомунікацій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет телекомунікацій
Кафедра Маркетингу

Працевлаштування

Загальна інформація
Викладацький склад
Методична робота
Інноваційний зміст навчання
Навчальні дисципліни
Методичні рекомендації
Бібліотека
Наукова діяльність
Видавнича діяльність
Робота із студентами
Матеріальна база
Партнери кафедри
Контактна інформація
Відгуки студентів
Відгуки роботодавців
Новини та події
Фотогалерея
Отримати консультацію
Освітньо-професійні програми
Підготовка магістрів
Запрошуємо до навчання
Дистанційне навчання

Працевлаштування

Працевлаштування фахівців з маркетингу

Привабливість спеціальності полягає у тому, що маркетолог - один з найважливіших фахівців у будь-якому сучасному бізнесі. Від його роботи залежить комерційний успіх підприємства, тож ефективність роботи маркетолога - питання життя і смерті для будь-якої компанії. Маркетолог відповідає за ключові напрямки розвитку компанії: вивчення ринку і споживачів, виявлення незайнятих ринкових ніш, розробка нових продуктів, виведення товарів на ринок, управління життєвим циклом товарів.

Всезнаюча статистика говорить, що в розвинених країнах на посадах, пов'язаних з маркетингом, трудяться від 25 до 30% всіх працівників сектора економіки.

Маркетинг – це сучасна філософія і дієвий інструмент успішного бізнесу!

У сфері маркетингу на кінець 2020 роки спостерігалося збільшення попиту на фахівців інтернет-маркетингу, яке почалося з квітня 2020 року, коли в нашу реальність увірвався COVID 19. Багато роботодавців змушені були шукати і використовувати нові шляхи збереження бізнесу, і інтернет - маркетинговий простір стрімко прийняв у себе нові ідеї та інструменти просування продуктів і послуг в умовах пандемії.

 

Відповідно до реалій сьогодення запроваджено концептуально новий, інноваційний підхід до змісту навчання, спрямований на підвищення рівня якості освіти і набуття нашими випускниками конкурентних переваг на ринку праці за рахунок формування професійних компетентностей, знань, умінь та навичок, відповідно до сучасних вимог роботодавців.

Наші випускники можуть працювати в управлінській, освітній, медійно-комунікативній, бізнесовій та інших сферах у виробничих, торгівельних і консультаційних фірмах, рекламних і маркетингових агентствах, некомерційних організаціях і підприємствах послуг на відповідних посадах.

Навчальні програма з маркетингу спрямовані на підготовку фахівців, спроможних обрати роботу залежно від власних уподобань:

  • для аналітиків – робота в дослідницькій фірмі чи стратегічному відділі компанії;
  • для комунікабельних – успішна кар’єра в сфері комунікативної політики;
  • для творчих особистостей – втілення креативного потенціалу у рекламній агенції чи PR відділі

При добросовісному навчанні ви гарантовано станете професіоналом з маркетингу, що дозволить вам побудувати професійну кар’єру та забезпечити своє незалежне фінансове майбутнє!

В умовах пандемії до компаній, які працюють з інтернет-маркетингом додалися ті, хто змушений шукати варіанти для існування, масштабування бізнесу в нових реаліях. Наслідком цього став перекіс в сторону попиту фахівців над пропозицією, який можна спостерігати по сей день, це характерно для направлення і інтернет-маркетингу в цілому.  Адже практично кожній компанії необхідний штатний маркетолог. Це популярна перспективна і високооплачувана професія.

За даними компанії Serpstat у 2021 р. рівень зарплат по Україні  за маркетинговими спеціалізаціями з урахуванням градації професійного зростання, прийнятої в ІТ сфері: (Junior, Middle, Senior, Team Leader, Head) у доларах склав:

Маркетингова спеціалізація

Junior

Middle

Senior

Team Leader

SEO спеціаліст

500$

800$

1300$

1500$

PPC спеціаліст

500$

800$

1064$

1525$

DIGITAL Маркетинг

550$

800$

1400$

2000$

За даними Work.ua станом на 2021р. у середньому «Маркетолог» у Києві заробляє 20 000 грн. Це медіана заробітних плат за даними з 1807 вакансій, розміщених на Work.ua із заголовком «Маркетолог» і за схожими запитами-синонімами «Рекламіст», «Marketologist», «Спеціаліст з маркетингу» та ін. за останні місяці. Середня зарплата інтернет-маркетологів в Києві складає приблизно $760, а в інших містах — $550.

 

Обов'язки маркетолога можуть включати широке коло завдань:

  • дослідження та аналіз ринку збуту товарів і послуг,
  • розробка планів просування продукції або можливості для збільшення продажів уже відомої продукції,
  • визначення бюджету маркетингових кампаній,
  • аналіз цільової аудиторії,
  • прогноз коливань попиту і пропозиції на ринку,
  • організація досліджень, заходів, акцій та оцінка їх ефективності,
  • спілкування з субпідрядниками - наприклад, рекламними агентствами.

Для цього він проводить опитування споживачів і фахівців, збирає і аналізує статистичну інформацію, оцінює дії конкуруючих фірм, бере участь у виставках готової продукції. Також цей фахівець повинен добре розбиратися в організації виробництва, питаннях ціноутворення, збуту і витрат ресурсів.

Робота маркетолога відрізняється інтенсивним рівнем спілкування й умінням швидко знаходити спільну мову з великою кількістю людей з різних соціальних груп. Коло конкретних обов'язків маркетолога залежить від конкретної маркетингової стратегії розвитку та бізнес-плану компанії. Маркетолог так само може займатися рекламною діяльністю. Це може бути що завгодно: від розміщення простої реклами до піар-акцій.

 

Саме таких фахівців, здатних виконувати складні практичні завдання відповідно до вимог роботодавців,  готують на кафедрі маркетингу у Державному університеті телекомунікацій!

На кафедрі здійснюється посилене вивчення англійської мови на протязі усіх років навчання: на 1-2 курсі – 3 пари занять  на тиждень,  на 3-4-5 курсах – по всім дисциплінам, які викладаються 20% занять повинні проводитись англійською мовою викладачами кафедр. Це забезпечить нашому студенту можливість вільно володіти технічною англійською мовою та засвоїти її на рівні міжнародного стандарту  В2.

Для покращення умов навчання та проведення наукових досліжень, з першого вересня 2021 року в Університеті почав працювати Інтернет зі швидкістю 5 Гігабіт в секунду.

Цей Інтернет найкращий серед Інтернетів усіх Університетів України та Європи.

Кожна кафедра Університету активно використовує інтернет для навчальної  та наукової роботи студентів.

5 квітня 2016 року Державний університет телекомунікацій став членом Міжнародного союзу електрозв'язку (МСЕ), Спеціалізованої агенції організації об'єднаних націй, штаб-квартира якого знаходиться у м. Женева, Швейцарія.

Університет став 49 навчальним закладом світу, що прийнятий до цієї організації.

Членство у Міжнародному Союзі Електрозв'язку відкрило доступ Університету до:

  • програм академічної мобільності;
  • розвитку спільної науково-дослідної діяльності

Кожен рік в Університеті проводиться міжнародна конференція під керівництвом Міжнародного союзу електрозв’язку, в якій приймають участь більше 30 країн світу.

На кафедрі розроблений інноваційний зміст навчання, який забезпечує навчання студента тому, що потрібно і як потрібно на сьогоднішній день і тому, що вимагає сучасний розвиток науки і технологій та компетенцій компаній партнерів кафедри – потенційних роботодавців, теоретично і практично. При добросовісному навчанні студента, інноваційний зміст навчання гарантує стовідсоткове отримання студентом першого, високооплачуваного робочого місця після закінчення Університету.

Інноваційний зміст навчання передбачає, що ми на кафедрі обов’язково навчаємо тому, чому потрібно, і як потрібно, теоретично і практично.

Теоретична підготовка здійснюється на основі сучасного розвитку науки і технологій та компетенцій компаній - партнерів кафедр.

На кафедрі якісне навчання студентів здійснюється не тільки теоретично, а і практично з використанням навчально-матеріальної бази створеної на обладнанні останнього покоління, сучасних, прогресивних програмно-апаратних комплексів і програмного забезпечення.

Кафедра заключила договори з компаніями, які є потенційними замовниками випускників за спеціальністю підготовки  кафедри.

Теоретична і практична підготовка студентів проводиться на підставі компетенцій партнерів-кафедри компаній-роботодавців, з якими кафедрою укладені договори про співпрацю.

Перед закінченням бакалаврату кафедра спільно з компанією оцінює теоретичні знання, практичні уміння і навики студентів-випускників якщо вони показали добрі знання то вони отримують сертифікат, який надає право на отримання першого високооплачуваного робочого місця в компанії.

Підготовка по спеціальності починається не з третього, а з першого курсу.

На першому курсі для студентів викладається дисципліна «Застосування інформаційно-телекомунікаційних засобів». Метою цієї дисципліни є навчання нашого студента налаштовувати та експлуатувати сучасні електронні пристрої і гаджети та у повній мірі використовувати можливості сучасних інформаційних технологій під час навчання в Університеті та у повсякденному житті.

Для студентів кафедри викладаються: на 1 курсі - «Групова динаміка та комунікації», на 2 курсі - «Ділові комунікації», на 4 курсі - «Засади відкриття власного бізнесу», «Хмарні технології», «Штучний інтелект», спрямовані на уміння працювати в команді і з командою, вміти відкрити та вести власний бізнес, знати перспективи розвитку інформаційних технологій, що дозволить нашому студенту йти в ногу з життям та відповідати вимогам сучасному розвитку навчальної та наукової роботи в світі.

Для забезпечення якості проведення практичних занять на кафедрі створена сучасна навчально-лабораторна база на основі обладнання останнього покоління компаній-партнерів кафедри і сучасних програмно-апаратних комплексів і програмного забезпечення.

Для якісної підготовки студентів усі їх практики проводяться в одній із компаній-партнера кафедри:

  • на 2-му курсі – ознайомчої;
  • на 3-му курсі – виробничої;
  • на 4-му курсі – переддипломної.

В результаті проведення інноваційного змісту навчання студенти-випускники бакалаврату, якщо вони показали добрі знання, отримують сертифікат, який надає право на отримання першого високооплачуваного робочого місця в компанії, що позитивно відрізняє нашу кафедру від кафедр інших ЗВО.

В Університеті з 01 січня 2016 року по 01 травня 2022 року відкрито 13 нових, актуальних, престижних та перспективних спеціальностей:

  • Комп’ютерні науки та інформаційні технології;
  • Підприємництво, торгівля та біржова діяльність;
  • Маркетинг;
  • Системний аналіз;
  • Публічне управління та адміністрування;
  • Інженерія програмного забезпечення;
  • Економіка;
  • Інформаційні системи та технології;
  • Комп’ютерні науки;
  • Мобільні та відеоінформаційні технології;
  • Штучний інтелект;
  • Інженерії програмного забезпечення автоматизованих систем;
  • Технології цифрового розвитку.

Після закінчення 1 курсу, в межах Університету у студентів є можливість перейти навчатись по іншій спеціальності на одній із кафедр Університету.

Шановні абітурієнти!
Розпочато формування списків бажаючих навчатись на кафедрі Маркетингу в 2022 році!
Якщо Ви мрієте в цьому році поступити на навчання - прошу Вас надіслати на особистий телефон завідувача кафедри маркетингу Виноградової Олени Володимирівни 098-72-29-528 або 095-85-82-888 (Viber, Telegram, WhatsApp) повідомлення:
Я, Прізвище Ім'я По батькові, мобільний номер телефону, бажаю поступити навчатись на Вашу кафедру.
Всі абітурієнти отримають персональну консультацію з питань вступу у 2022 році на обраній кафедрі від завідувача кафедрою!
Анкета вступника
Заповніть анкету та отримайте персональну консультацію від завідуючого кафедрою
Контактна інформація
Ми зв`яжемось з Вами зручним для Вас способом:
Освіта
Вкажіть де Ви навчались\навчаєтесь
Розкажіть про себе
Давайте знайомитись




Контактна інформація

Державний університет телекомунікацій
Україна, 03680,  м. Київ,
вул. Солом’янська, 7
телефон: (044) 242-29-02
E-mail: marketing@dut.edu.ua

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Новини

Всі новини
Переглядів: 12 322