XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Вітання студентам, які поповнили ряди магістрів-маркетологів!

21:00, 04-10-2022

Шановні магістри! Щиро вітаємо вас із початком нового етапу у вашому житті – навчанні у Державному університеті телекомунікацій на освітньому рівні «Магістр»  з освітньої програми «Маркетинг».

2022 рік став для всіх нас перевіркою на витримку та згуртованість. І вступ до магістратури проходив за новими правилами. Але ви з гідністю подолали усі перебіги вступної кампанії, проявили сумлінність та відповідальність.

Відсьогодні ви починаєте новий освітній шлях професійного вдосконалення та поглиблення фахових знань до вищого рівня. Сподіваємось, що майбутні перешкоди та навчальні випробування ви також з легкістю пройдете. Головне – наснага та віддана праця.

Бажаємо натхнення на звершення нових задумів та завдань, терпіння, наполегливості у навчанні, самореалізації та обов’язково нашої Перемоги!

З вірою у Ваші сили – колектив кафедри маркетингу ДУТ.

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 1 352