XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Провідні бізнес-компанії України прийняли студентів ДУІКТ – розпочалася важлива практика

12:11, 18-04-2024

З 15 квітня стартувала переддипломна практика студентів маркетологів 4 курсу. Базами виробничої переддипломної практики здобувачів вищої освіти, як правило, є господарські організації різноманітних форм власності, громадські організації, інші установи, які гарантують відповідні умови набуття професійних вмінь та навичок.

Тож найвідоміші компанії, які працюють у сфері маркетингу та рекламної діяльності, гостинно привітали тимчасове «молоде поповнення» у штаті.

Серед таких компаній:

  • провідні гравці на ринку  реклами в засобах масової інформації: ТОВ «Глобалдіджитал», ТОВ «ПАРТНЕРЕД», ТОВ «ЗАКУПКИ.ПРОМ.УА»;
  • компанії, які успішно проявили себе в сфері маркетингових досліджень та інтернет-маркетингу: ТОВ  «Про-Консалтінг», ВЕБ-СТУДІЯ «UPWAY», Інтернет-магазин Naturamed  (ТОВ «Георг Біосистеми»);
  • торговельні та виробничо-торговельні  компанії:  ФТД «РИТЕЙЛ», ТОВ «H&M Ukraine», ТОВ «Compressors International», ТОВ «ФАРМАПЕРСОНАЛ», ТОВ «РІАЛ ДОРС», ТДВ «Яготинський маслозавод», ТОВ «Баррик», ГК «Епіцентр», ТОВ «ТВК АСТРА КОСМЕТИК», НАК «Нафтогаз України», ТОВ  «Cooper&Hunter», ТОВ «Florum Design» та інші.

Приймати студентів на практику – велика відповідальність. І дуже важливо, що керівництво цих компаній вже не перший рік співпрацює з кафедрою маркетингу ДУІКТ та виконує всі умови проходження практичної підготовки.

Проходження переддипломної практики – це можливість для студента отримання фактичного матеріалу для написання кваліфікованої бакалаврської роботи. Тож, по закінченні виробничої переддипломної практики, студент опанує навички: аналізу і використання законодавчої і нормативної бази підприємницької діяльності; збору, опрацюванню й аналізу економічної (зокрема статистичної) інформації щодо маркетингової діяльності у конкретній організації (підприємстві) або відповідній адміністративній одиниці.

При цьому, і підприємство-база практики, і студенти – практиканти, є край необхідними один одного.  З одного боку – практика на підприємстві формує у здобувачів вищої освіти навички реального досвіду маркетингової діяльності, основи професійної майстерності, що дозволяє закріпити надбані в університеті  теоретичні знання і практичні уміння, які складають основу майбутньої професії.

Але і сам здобувач для підприємства – це носій «свіжого», креативного погляду на можливості вирішення проблем, це майбутній працівник, який демонструє, в цілому, зріз суспільних та освітніх тенденцій.

І, дуже важливо, що під час переддипломної практики майбутні випускники бакалаврату можуть яскраво проявити свої професійні, соціальні та етичні якості, і, таким чином, реалізувати  можливість отримати запрошення на роботу з боку компанії – бази практики. А компанія збагатиться новим поколінням сучасних, мотивованих на кар’єру фахівців.

 

Читайте також:

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 144