XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Як змінюються закупівлі в умовах цифрової трансформації — досвід zakupki.prom.ua

16:05, 14-12-2022

13 грудня 2022 року за сприянням кафедри маркетингу Державного університету телекомунікацій відбулася гостьова лекція-дискусія «Комерційні закупівлі у сегменті В2В».  Лекцію-дискусію провів Євген Єременко - керівник проєкту для бізнесу електронного майданчику Zakupki.prom.ua.

Електронна система публічних закупівель Prozorro створила платформу на період війни Prozorro+. Вона працює як маркетплейс, на якому компанії, які готові постачати необхідні товари, розміщують свої пропозиції. Платформа попередньо збирає запити та займається пошуком українських постачальників та закордонних, які можуть продати необхідні товари. Загалом, перелік категорій налічує понад 100 позицій, серед яких пальне, продукти харчування, генератори, тактичний одяг, тощо. Підприємцям, щоб подати заяву необхідно попередньо зареєструватися через один з електронних майданчиків, наприклад, Zakupki.prom.ua.

Звичайно, можна створити свій сайт та займатись його просуванням у мережі, що досить довго та дорого, особливо, якщо клієнтська база збирається з нуля. Тому найшвидший шлях в цій ситуації — продаж через маркетплейс, де є цільова аудиторія, і у компанії є можливість рекламувати свої товари чи послуги мільйонам користувачів.

Для бізнесу, що продовжує роботу в умовах воєнного стану, частина звичних бізнес-процесів потребують адаптації. Як от процес підписання, погодження документів з клієнтами та контрагентами, коли часто унеможливлюється оформлення документації в паперовому вигляді. З огляду на це, надається доступ до сервісу електронного документообігу, який дозволяє перевести паперовий документообіг у цифровий формат, а взаємини з клієнтами чи контрагентами в частині узгодження та підписання документів – в онлайн.

Способами електронної закупівлі у сегменті В2В є простий тендер двоетапний тендер, конкурентний вибір, запит цінових пропозицій, закритий тендер. Загальний обсяг закупівель – 26 млрд.грн., 13 тис. проведених закупівель за рік. Середні рівень конкуренції постачальників – 3,2, що значно вище у порівнянні із закупівлями у сегменті B2G.

Євгене провів майстер клас як зареєструватися на електронному майданчику, створити функціональний кабінет закупівельника та постачальника, оголосити тендер, використовувати інструменти аналітики надійності постачальників, закупівельних цін, конкурентного середовища ринку. Представив тренажер електронного аукціону для постачальника – як відбувається аукціон, як учасники роблять ставки; як постачальнику розробити цінову стратегію.

Лекція викликала значний інтерес у студентів, багато питань.

Державний університет телекомунікацій висловлює щиру подяку електронному майданчику Zakupki.prom.ua та особисто керівникові проєкту для бізнесу Євгену Єременку за цікаву лекцію, професійну дискусію. Вдячні Zakupki.prom.ua, які працюють на благо нашої України і українців!  

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 1 554