XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Виробнича практика студентів - маркетологів має бути результативною

11:06, 06-02-2024

Практична підготовка студентів є невід’ємною складовою частиною процесу підготовки бакалаврів у вищих навчальних закладах і здійснюється відповідно навчального плану зі спеціальності 075 «Маркетинг»  і освітньої програми.

Виробнича  практика студентів-маркетологів передбачена на 3 курсі у 6 навчальному семестрі протягом 4 навчальних тижнів.

Метою виробничої практики є формування у студентів основ професійної майстерності відповідно до компетенцій бакалавра маркетингу.

Основним завданням студентів від час виробничої практики є вивчення та аналіз відповідних матеріалів об’єкту практики та набуття умінь і навичок, які складають основу майбутньої професії.

Ефективність проходження студентами – маркетологами  виробничої практики можна виміряти рівнем отриманих практичних навичок та вмінь .

Завданнями виробничої практики є формування у студентів професійних умінь і навичок щодо:

  • вирішення типових завдань оперативної діяльності підприємства;  
  • ділового спілкування.
  • прийняття самостійних рішень під час професійної діяльності в реальних умовах;
  • самовдосконалення - виховання у студентів потреби постійно поповнювати свої знання та творчо їх застосовувати в практичній діяльності.

Ефективність виробничої практики у значній мірі залежить від стану баз практики, а також вибору керівника практики на базі практики та умов роботи.

Відповідно до підписаних угод з компаніями – базами практики,  проходження виробничої практики на 3 курсі відбуватиметься на базах практики, які  є партнерами кафедри маркетингу ТОВ «Компанія «Pro-Consulting»,  ТОВ "ЗАКУПКИ.ПРОМ.УА", ТОВ «ФТД-Ритейл», ТОВ "Глобалдіджитал" , ТОВ «Compressors International»,  ТОВ "ЗАКУПКИ.ПРОМ.УА",  ТОВ "ПАРТНЕРЕД", а також - рекламна агенція Mindshare в Україні, АТ «Універсал Банк» Monobank, АСТАРТА-КИЇВ АГРОПРОМХОЛДИНГ, ПрАТ "Ветропак Гостомельський Склозавод", ТОВ «YIZHA», ТОВ ФУДКОМ супермаркет «Велмарт», ТОВ «АМАЗОН», ТОВ «РОСЛИНА КАРПАТ», ТОВ "ІСТЕЙТ СОЛЮШНС", ТОВ «К.А.Н Девелопмент», ТОВ «ЛК-ТРАНС», ТОВ «РЕБЕРНЯ. АРСЕНАЛ. КИЇВ», ТОВ «ЕКО», ТОВ «ПАПА ФЕТА», ТОВ «QFacade», ТОВ "ФЛО ЮКРЕЙН", ТОВ "ЦЕНТР МИЙНОГО БІЗНЕСУ", Компанія "LuckyLOOK", Салон краси «Sho Po Volosam», ПП "ФУТУРУМ - ПРОЕКТ - БУД", ІП «КОКА-КОЛА БЕВЕРІДЖИЗ УКРАЇНА ЛІМІТЕД», Кафе-піцерія "Піца Хата", Танцювальна студія «TOK DANCE CENTER», Фітнес-клуб «Muscle Gym Team Dolgov , ФОП «Меблевий салон» тощо

Процес професійної підготовки у ході виробничої практики об’єктивно є найбільш активним у порівнянні з теоретичним навчанням. Бажаємо нашим студентам цікавої та результативної практики!

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 317