XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Вітаємо наших маркетологів з новим етапом навчання та самовдосконалення!

16:14, 07-02-2024

Початок другого навчального семестру завжди приносить в себе особливий настрій та нові можливості для студентів. Після заслуженого відпочинку і святкових днів, коридори Державного  університету інформаційно-комунікаційних технологій знов наповнюються сміхом, зустрічами та різноманітними планами на майбутнє.

 

Студенти повертаються до кампусу, наповнені відновленою енергією та готовністю до нових викликів. Першим викликом в цьому семестрі став масковий режим, з метою запобігання захворюваності студентів та викладачів.


Новий семестр - це не лише продовження навчання, але і можливість покращити свої здібності, вдосконалити навички та реалізувати невикористані можливості. Знову відкриваються двері лекційних аудиторій, в яких знову звучать розумні та цікаві дискусії. Студенти з нетерпінням чекають зустрічей з одногрупниками, обговорень нових тем та планування важливих проектів. Вони готові до активного обговорення і взаємного навчання, розкриваючи перед собою широкі перспективи для особистого та академічного розвитку.


Таким чином, початок другого навчального семестру відзначається не лише відновленням робочого ритму, але й можливістю розпочати новий етап навчання та самовдосконалення.

Нехай цей семестр принесе студентам – маркетологам багато натхнення, успіхів у навчанні та радісних моментів, які запам'ятаються назавжди.

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 378