XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Робота студентського наукового гуртка кафедри маркетингу «SCIENTIA POTENTIA EST» (Знання – сила) продовжується

17:09, 12-03-2024

Одним із основних напрямів формування якісної освіти, що відповідає потребам майбутніх фахівців, є участь здобувачів вищої освіти у науково-дослідній діяльності.

На кафедрі маркетингу у вільний від навчання час продовжує роботу студентський науковий гурток «SCIENTIA POTENTIA EST» (знання – сила).

Діяльність гуртка спрямована на розвиток творчих і аналітичних здібностей студентів, з метою набуття професійного та особистісного досвіду набуття знань і навичок під час науково-дослідної роботи.

Теми, над якими студенти працювали на цьогорічних засіданнях гуртка, були дуже різноманітними. Так  08.02.2024р. був проведений семінар-обговорення на тему: «Сугестивні технології та маніпулювання в рекламі». Сугестія або навіювання  - це процес впливу на психіку людини, пов'язаний зі зниженням критичності сприйняття змісту інформації, відсутністю аналізу та оцінки спонукань до визначених дій. Цікаво було розглянути і випробувати деякі з прийомів сугестії.

22.02.2024 року провели семінар-колоквіум на тему: «Event-маркетинг: знайомий інструмент в новому контексті», а 07.03.2024 р. семінар «Формування маркетингової стратегії розвитку підприємства».

У лютому-березні 2024 року були цікаві виїзні засідання гуртка. 16 лютого студенти разом з доцентом кафедри маркетингу Совершенною Іриною Олексіївною та старшим викладачем Крижко Ольгою Валеріївною відвідали магазин YABLUKА і музей техніки Apple на вул. Хрещатик, 42. Екскурсію по магазину і музею провів адміністратор магазину Володимир Єрмаков. Він розказав історію виникнення мережі техніки YABLUKА в Україні, про її маркетингову стратегію в Україні, про організаційну структуру магазину, організацію роботи, навчання персоналу. Побували і в музеї техніки Apple. Він неймовірний: вміщує біля 100 експонатів, серед яких ексклюзивні  гаджети від Apple.

21 лютого 2024 р.  провели виїзне заняття гуртка у магазині-флагмані компанії "Фокстрот". Заняття були організовані партнерами кафедри – ТОВ «ФТД-Ритейл». Цілих 5 експертів – професіоналів приділили увагу нашим студентам, ділились досвідом у тренінговому центрі магазину.

27 лютого 2024 року для студентів-маркетологів проведено виїздне заняття в одному із найбільших магазинів техніки та електроніки COMFY в ТРЦ Lavina Mall. Директор магазину COMFY Денис Пустовий провів для студентів екскурсію по магазину, розказав про історію створення і розвиток мережі COMFY (ТОВ «КОМФІ ТРЕЙД»). Він ознайомив присутніх з секретами маркетингу магазину техніки та електроніки мережі №1, підкреслив його виключну важливість  для успіху підприємства роздрібної торгівлі.

Студенти-гуртківці мають можливість не тільки вивчати  особливості наукової та дослідницької роботи, розвивати творчі здібності, а і побачити як на практиці можна застосувати набутий досвід дослідницької роботи.

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 268