XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Магістри-маркетологи прокачують hard, digital & soft skills через сучасні технології стратегічного системного мислення

09:47, 04-04-2024

Освітній рівень магістра передбачає оволодіння студентом інтегрованими навичками управління через синергію інформаційних джерел, які пропонуються обраною магістерською програмою. Так, базисним навиком магістрів-маркетологів є набуття стратегічного мислення, яке формується через вивчення різного роду моделей поведінки бізнесу у конкурентному ринковому середовищі та через розвиток притаманних якостей фахівцю маркетологу із розвинутою управлінською інтуїцією, а саме відчуттям тенденцій розвитку ринку та перспективного бачення трендових стратегій на рику. В такому ключі, магістри-маркетологи кафедри Маркетингу Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій навчаються технологіям логіки вибудовування стратегічних управлінських рішень і адаптації їх до ринку на базі конкурентної маркетингової стратегії, яка найкраще буде відповідати потребам бізнесу.

Стратегічне мислення для управління маркетинговою діяльністю, формується у студентів через засвоєння основ дисципліни Стратегічного маркетингу, в результаті чого магістри-маркетологи набувають компетентності:

  • визначати конкурентні маркетингові стратегії та застосовувати їх в умовах невизначеності та ризикованості,
  • розробляти проекти ринкових інновацій для забезпечення конкурентоспроможності бізнесу,
  • здійснювати власні дослідження аналізу конкурентного середовища та  обґрунтовувати маркетингові тренди ринкових тенденцій,
  • знаходити шляхи використання резервів підвищення ефективності ведення маркетингової діяльності.

В сукупності з вивченням інших освітніх компонентів, Стратегічний маркетинг для магістрів-маркетологів сприяє розвитку у магістрів професійних навичок застосування комплексної маркетингової стратегії для досягнення конкурентних цілей підприємства через маркетинг-інструменти, що дозволять аналізувати стратегії конкурентів, знаходити внутрішні ресурси та можливості компанії як джерело сталої конкурентної переваги. Організація навчання Стратегічному маркетингу включає лекційні та практичні заняття, лекції-візуалізації, презентації за тематикою, навчальні дискусії, тренінгові семінари до прикладу проведення ділових ігор. Загалом, кафедра Маркетингу в Державному університеті інформаційно-комунікаційних технологій була створена для надання студенту інформації про маркетингові технології в сучасній освіті та для розвитку і виховання креативних здібностей у студентів, творчого пошуку ними резервів стратегічного управління підприємством.

Тому, щоб навчитися професійно презентувати і віддавати світу свій потенціал магістри-маркетологи прокачують hard, digital & soft skills через сучасні технології стратегічного системного мислення; через розвиток на кафедрі аналітичних здібностей; через набуття навичок професійної комунікації та адаптивних здібностей, що дозволить фахівцю конкурувати у мінливих вимогах ринку праці.  

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 272