XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Укр.
   

Візитка першокурсника

08:29, 27-10-2016

26 жовтня в актовій залі Державного університету телекомунікацій відбувся урочистий захід

«Візитка першокурсника»

«Візитка першокурсника» - це унікальна нагода для наших студентів проявити себе, показати свої вміння. Це шанс заявити про себе та свої таланти на весь університет! У хорошому сенсі стати зіркою, адже кожному є що продемонструвати і чим пишатися.

В конкурсній програмі приймали участь: факультет інформаційних технологій, факультет телекомунікацій, навчально-науковий інститут захисту інформації, навчально-науковий інститут менеджменту та підприємництва.

Від спеціальності «Маркетинг» за команду навчально-наукового інституту менеджменту та підприємництва виступали студенти першого курсу групи МРД 11 Єрмак Юлія та Кошіль Андрій.

Навчально-науковий інститут менеджменту та підприємництва отримав нагороду у номінаціях «Кращий вокал», «Кращий танець», «Премія за артистизм».

Вітаємо переможців!!

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 3 845