XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Укр.
   

День професії – маркетолог у галузі зв’язку!

09:00, 17-11-2016

16 листопада 2016 р. у конференц-залі ДУТ було організовано День професії, присвячений маркетологам у галузі зв’язку.

На заході були присутні:

  • проректор з науково-педагогічної роботи ДУТ – д.т.н., проф. Беркман Л.Н.,
  • директор інституту менеджменту і підприємництва – к.т.н. Федюнин С.А.,
  • зав. кафедрою менеджменту -  д.е.н., проф. Гудзь О.Є.,
  • зав. кафедрою підприємництва, торгівлі та біржової діяльності - д.е.н., проф. Гусєва О.Ю.,
  • зав. кафедрою маркетингу -  д.е.н., проф. Виноградова О.В.,
  • доцент кафедри маркетингу - к.е.н., доц. Євтушенко Н.О.
  • доцент кафедри маркетингу - к.е.н., доц. Плахотнікова Л.О.
  • доцент кафедри маркетингу - к.е.н. Дарчук В.Г.,
  • старший викладач кафедри маркетингу - Крижко О.В.,
  • пров.інж. кафедри – Мартинюк В.В.
  • студенти гр.МРД-11, гр.МРД-21.

Відкривала свято проректор з науково-педагогічної роботи Державного університету телекомунікацій,  д.т.н., проф. Беркман Любов Наумівна. Вона зазначила важливість і актуальність професії маркетологів для галузі зв’язку, підкресливши, що це подвійне свято, яке поєднало дві важливі сфери – телекомунікації і маркетингову діяльність, привітала зі святом, побажала успіхів і натхнення.

Директор інституту менеджменту і підприємництва, к.т.н. Федюнин Сергій Анатолійович у виступі підкреслив важливість професії маркетолога для сфери телекомунікацій, роль інституту у становленні майбутніх спеціалістів – маркетологів.

Завідувач кафедри маркетингу, д.е.н., проф. Виноградова Олена Володимирівна.  привітала всіх присутніх – однодумців, причасних до формування фахівців з професії, яка поєднує мистецтво і науку, натхнення і креатив; фахівців, від яких залежить успіх компанії, які вивчають зміни у світовій ринковій економіці, попит на товари, аналізують пропозиції конкурентів. вибираючи цільову аудиторію, залучаючи, зберігаючи і нарощуючи кількість споживачів.

Завідувач кафедри менеджменту,  д.е.н., проф. Гудзь Олена Євгеніївна звернула увагу присутніх на дружні стосунки студентів спеціальності «Маркетинг», «Менеджмент», «Публічне управління» і окреслила спільні характеристики цих важливих професій.

Завідувач кафедри підприємництва, торгівлі та біржової діяльності, д.е.н., проф. Гусєва Ольга Юріївна зазначила внесок економічних дисциплін своєї кафедри у формування компетенцій майбутніх маркетологів і побажала студентам успіху в оволодінні теоретичними знаннями та практичними навичками.

Приємним сюрпризом для присутніх став чудовий пісенний виступ студентки групи МРД 11 Єрмак Юлії.

В офіційний Міжнародний день маркетолога було оголошено конкурс «Я люблю маркетинг в ДУТ». Студенти провели своє перше маркетингове дослідження та виявили пріоритетні напрями розвитку маркетингу. Результатом цієї роботи стали яскраві плакати Саянни Яни, Савенко Анастасії, Побережної Світлани і Тарасюк Альони.

Студентами Саянною Яною і  Єрмак Юлією було підготовлено презентації на тему «Інновації розвитку маркетингу».  

За підсумками перших кроків студентів на шляху оволодіння майстерністю майбутньою професією маркетолога та результатами участі у конкурсі було визначено відповідні номінації і нагороджено магнітами «Я Y маркетинг ДУТ» найбільш активних студентів:

  • у номінації  «креатив групи» - Тарасюк Альона Валеріївна
  • у номінації «зірочка групи» - Єрмак Юлія Сергіївна
  • у номінації «аналітик групи» - Саянна Яна Юріївна
  • у номінації «натхнення групи» - Савенко Анастасія Вікторівна
  • у номінації «відкриття  групи» - Побережна Світлана Миколаївна

На згадку про участь у цій події і на добру пам'ять про свято всім гостям і студентам було вручено невеличкі солодкі сувеніри – капкейки із тематичною маркетинговою символікою.

Приємним закінченням заходу став ще один виступ чарівної зірочки групи  Єрмак Юлії.

У всіх присутніх залишилося відчуття свята, важливості спеціальності «Маркетинг» і просто добрий настрій. Сподіваємося таке святкування стане доброю традицією кафедри маркетингу і студентів.

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 10 819