XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Найкращі менеджери – це лідери

11:19, 24-01-2024

«Перш, ніж стати лідером, ви прагнете до власного успіху.
Для лідера успіх - це спостерігати зростання інших.»

Джек Велч (Jack Welch),
Екс- керівник компанії «General Electric»

 

Раніше багато людей схилялися до отримання професії менеджера, навіть не намагаючись розібратися в її нюансах. Представник сфери управління вважався універсальним менеджером без набору особливих навичок і профільних знань. Тепер все змінилось. Сама назва професії «менеджер» стала досить популярною серед вакансій.

Менеджер (з англійської «manage» – керувати) – працівник компанії, основним завданням якого є управління іншими працівниками, а також ресурсами компанії. Він планує, організовує, координує та контролює практично усі процеси, які відбуваються в компанії, а також слідкує за ефективністю роботи всієї команди, певної групи чи напрямку діяльності.

Для досягнення успіху в компанії менеджер насамперед повинен опанувати мистецтво впливу на людей, яким є лідерство. Менеджер-лідер здатний вивести керовану їм компанію на високий рівень роботи в сфері підприємницької діяльності, спроможний зацікавити своїх підлеглих у спільному досягненні поставлених цілей. Тобто, менеджер-лідер не тільки вносить порядок і послідовність у виробничі процеси компанії, а й ще  надихає людей і вселяє ентузіазм в працівників, передаючи їм своє бачення майбутнього і допомагаючи їм адаптуватися до нового, пройти етап змін.

Для того, щоб менеджер був справжнім лідером в своєму колективі, він повинен володіти певними рисами характеру, зокрема, цілеспрямованість, здатність до співпраці, артистичність, толерантність, тактовність, порядність, креативність, тощо.

Ефективність лідерства значно підвищується, якщо менеджер добре розуміє свої власні емоції та почуття інших. В психології цей феномен отримав назву «емоційний розум» – набір вмінь, здібностей і знань, не пов’язаних із пізнанням, що впливає на здатність людини давати собі раду з урахуванням вимог сьогодення. «Емоційний розум» має п’ять аспектів:

  • самоусвідомлення – усвідомлення власних почуттів;
  • самовладання – спроможність керувати власними емоціями та імпульсами;
  • самомотивація – здатність наполягати на своєму, незважаючи на перешкоди та невдачі;
  • емпатія – спроможність відчувати почуття інших;
  • соціальні здібності – здатність впливати на емоції інших.

Оптимальне поєднання індивідуальних характеристик менеджера та особливостей керованої ним групи дозволяє різко підвищити показники продуктивності колективу компанії.

 

Отже, менеджмент - це сфера великих можливостей і високих шансів на реалізацію. Диплом про закінчення Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій - це перший крок, який здатний відкрити перед амбітною людиною безмежні перспективи. Треба тільки поставити цілі і намагатися не зупинятися на досягнутому!

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "073 - Менеджмент" кафедри Менеджменту та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Менеджменту

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Менеджмент

Місія програми – підготовка фахівців, здатних на високому професійному рівні виконувати загальні функції управління організацією та її підрозділами, аналізувати і планувати діяльність організацій, управляти зовнішньоекономічною діяльністю, матеріально-технічним постачанням, вирішувати проблеми оптимізації матеріальних, фінансових та інформаційних потоків, прогнозувати розвиток конкурентного середовища тощо.

 

Спеціалізація: Менеджмент

Місія програми – підготовка фахівців, здатних на високому професійному рівні виконувати загальні функції управління організацією та її підрозділами, аналізувати і планувати діяльність організацій, управляти зовнішньоекономічною діяльністю, матеріально-технічним постачанням, вирішувати проблеми оптимізації матеріальних, фінансових та інформаційних потоків, прогнозувати розвиток конкурентного середовища тощо.

 

Переглядів: 560