XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Укр.
   

Майстер-клас з армрестлінгу та сумісні тренування з Федерацією армрестлінгу України

10:01, 19-01-2024

Команда з армрестлінгу Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій провела сумісні тренування з потужним відокремленим підрозділом ГО «Федерація армрестлінгу України» в м. Києві, який очолює Торохтій Сергій Іванович. Метою заходу було пропагування серед молоді здорового способу життя, підвищення культури та етики, а також популяризація армспорту як масового та доступного виду спорту.

Торохтій Сергій Іванович  подякував завідувачу кафедри Безпеки життєдіяльності та фізичного виховання Ковалю Олександру Васильовичу та студентам ДУІКТ за активну громадську позицію та розвиток армрестлінгу в Україні та закликав продовжувати своїм прикладом популяризувати здоровий спосіб життя.

Тренери з армспорту провели майстер клас та ознайомили з правилами цього цікавого виду спорту.

Висловлюємо Торохтію Сергію Івановичу щиру подяку за плідну співпрацю, й бажаємо Вашій доброзичливій команді успіхів на спортивній ниві та процвітання!

 

Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Інформаційна аналітика та зв’язки з громадськістю

Фахівець з інформаційної аналітики та зв’язків з громадськістю є «універсальним спеціалістом», який повинен досконало володіти фундаментальними знаннями з комунікативістики, інформаційно-аналітичної діяльності, лінгвістики, психології, маркетингу, дизайну, технологій нових медіа тощо, а це неможливо без тривалої підготовки за спеціальними навчальними курсами, які будуть введені до варіативної частини освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів визначеної спеціалізації.

Спеціалізація: Інформаційна аналітика та зв’язки з громадськістю

Фахівець з інформаційної аналітики та зв’язків з громадськістю є «універсальним спеціалістом», який повинен досконало володіти фундаментальними знаннями з комунікативістики, інформаційно-аналітичної діяльності, лінгвістики, психології, маркетингу, дизайну, технологій нових медіа тощо, а це неможливо без тривалої підготовки за спеціальними навчальними курсами, які будуть введені до варіативної частини освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів визначеної спеціалізації.

Переглядів: 437