XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Керівник у державних інституціях

Деталі
Автор:
Рачинський А. П.
Мова документу:
Українська
Розмір документу:
565 Кб
Рік публікації:
2009
Створено:
3672 дн. тому
Категорія:
Тип документу:
Навчально-методична розробка
Посилання для списку використаної літератури:
Рачинський А. П.. «Керівник у державних інституціях». - 2009.
Анотація

Навчально-методичні матеріали призначені для сприяння майбутнім керівникам у підвищенні їх організаційної ефективності, посиленні конкурентних переваг їх організацій на основі успішного формування оптимального організаційного середовища через упровадження командної роботи, раціонального використання ресурсів, вмілого теоретичного обґрунтування роботи із створення спільного бачення, розвитку довіри та делегування повноважень тощо.

Досягнення навчальних цілей здійснюється за допомогою проведення лекцій; виконання практичних завдань, спрямованих на набуття знань і вмінь слухачів з предметної галузі, активізацію їх розумової діяльності; участі слухачів у семінарських заняттях з метою набуття навичок інноваційного та аналітичного мислення; самостійного навчання слухачів на основі розроблених комплексних завдань; написання і захисту індивідуального проекту.

Навчально-методичні матеріали розраховані на магістрантів, аспірантів, викладачів системи підготовки магістрів державного управління та можуть бути використані у практичній діяльності органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування при вдосконаленні механізмів їх функціонування та підвищення ефективності управлінського персоналу.

Абітурієнту

Спеціалізація: Інформаційна аналітика та зв’язки з громадськістю

Фахівець з інформаційної аналітики та зв’язків з громадськістю є «універсальним спеціалістом», який повинен досконало володіти фундаментальними знаннями з комунікативістики, інформаційно-аналітичної діяльності, лінгвістики, психології, маркетингу, дизайну, технологій нових медіа тощо, а це неможливо без тривалої підготовки за спеціальними навчальними курсами, які будуть введені до варіативної частини освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів визначеної спеціалізації.

Спеціалізація: Інформаційна аналітика та зв’язки з громадськістю

Фахівець з інформаційної аналітики та зв’язків з громадськістю є «універсальним спеціалістом», який повинен досконало володіти фундаментальними знаннями з комунікативістики, інформаційно-аналітичної діяльності, лінгвістики, психології, маркетингу, дизайну, технологій нових медіа тощо, а це неможливо без тривалої підготовки за спеціальними навчальними курсами, які будуть введені до варіативної частини освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів визначеної спеціалізації.


Переглядів: 18 594