XS
SM
MD
LG
Державний університет телекомунікацій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет телекомунікацій
Кафедра Підприємництва, торгівлі та біржової діяльності

Дистанційне навчання

Загальна інформація
Викладацький склад
Вступ 2022
Інноваційний зміст навчання
Навчальні дисципліни
Методична робота
Наукова діяльність
Видавнича діяльність
Матеріальна база
Партнери кафедри
Робота із студентами
Відгуки студентів
Інформація по дипломам, курсовим роботам та практикам
Новини та подіі
Бібліотека
Переваги навчання на кафедрі підприємництва, торгівлі та біржової діяльності
АБІТУРІЄНТУ 2021
Контактна інформація
Отримати консультацію
Освітньо-професійні програми
Публічне обговорення освітньо-професійних програм
Академічна доброчесність

Дистанційне навчання

Сучасні підходи до навчання вимагають застосування найбільш ефективних способів накопичення та отримання знань. Поряд з традиційними формами отримання освіти – очної та заочної – все більшого поширення набуває така інноваційна форма, як дистанційне навчання. Особливе значення зазначена форма навчання набуває у разі, коли застосовувати традиційні форми організації навчального процесу не має можливості. Зокрема, в умовах епідемії COVID-19, особливого значення набуває якісна організація навчального процесу у закладах вищої освіти.

Державний університет телекомунікацій, який і в звичайних умовах, широко використовує дистанційні засоби в освітньому процесі, в умовах, що склалися, розширює перелік можливостей, які надаються для студентів, максимально адаптуючи сучасні програмні продукти для виконання широкого спектру навчальних завдань дистанційно, не лише не порушуючи графік навчального процесу, але й підвищуючи його якість, використовуючи широкі можливості комп'ютерних технологій.

В умовах переходу на формат онлайн-навчання в Державному університеті телекомунікацій вцілому та на кафедрі підприємництва, торгівлі та біржової діяльності зокрема, використовується програмне забезпечення Zoom.

Zoom – це сервіс для організації онлайн-занять, який надає наступні можливості:

  • проведення онлайн-занять з відео високої якості;
  • функція демонстрації матеріалів на робочому столі ПК під час занять і семінарів;
  • планування занять заздалегідь і можливість запрошувати учасників;
  • запис занять за участі студентів і особистих звернень;
  • організація загальних і приватних чатів для листування та обміну матеріалами.

Додаток Zoom дає змогу викладачам та студентам спеціальності 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» навчатися згідно звичайного розкладу занять, здійснювати взаємовідвідування викладачів, проводити відкриті лекції, круглі столи тощо. Кожен викладач, створивши свій обліковий запис, проводить занять через Zoom згідно розкладу, а студенти відповідно за наданими їм посиланнями щоденно відвідують заняття онлайн.
 

Дані для проведення онлайн занять викладачами кафедри підприємництва, торгівлі та біржової діяльності

ПІБ викладача

Назва дисципліни

Дані для входу в конференцію

Ромащенко Ольга Сергіївна

1. Практикум трейдера та торговельного брокера

2. Фінансова санація і банкрутство ІТ-підприємств

Підключитися до заняття в Zoom:

https://us04web.zoom.us/j/6129302862?pwd=RkN1QitFZStUd0VsTUVJaWovejVpZz09 
 
Ідентифікатор конференції: 612 930 2862 
Код доступу: 4itujT

Сьомкіна Тетяна Віталіївна

Економічна теорія

Підключитися до заняття в Zoom:

https://zoom.us/j/6152778905?pwd=aUxuYW1IY1kybWNXRnA5N01USytjdz09

Ідентифікатор конференції: 615 277 8905

Код доступу: 2nFLZd

Пильнова Валентина Павлівна

1. Економічна теорія

2. Фінансовий контролінг

3. Планування і контроль в ІТ-підприємствах

4. Економічна безпека підприємства

Підключитися до заняття в Zoom:

https://zoom.us/j/95822164980?pwd=WDFDakl0NmM4Q0Z0TzB3VzYyektadz09

Ідентифікатор конференції: 958 2216 4980

Код доступу: 02KCnL

Гужавіна Інна Василівна

1. Основи управління фінансово-економічною діяльністю організацій

2. Облік і аудит

Підключитися до заняття в Zoom:

https://zoom.us/j/5657242846?pwd=a3ZjNGlrTTFHSHozbzBmSVhpMEdqZz09

Ідентифікатор конференції: 565 724 2846

Код доступу: 6M8brg

Капелюшна Тетяна Вікторівна

1. Податки та податкові системи

2. Товарознавство на ринку товарів та послуг

3. Практикум комерсанта

4. Управління фінансовими інвестиціями та інноваційними проектами

Підключитися до заняття в Zoom:

https://us04web.zoom.us/j/77493061640?pwd=RHpZUVNicU1jcmIvYnZwektEWG1QQT09

Ідентифікатор: 774 9306 1640

Код доступу: 3tn2JC

Згурська Оксана Михайлівна

1. Управління фінансами (Financial Management)

2. Операції з цінними паперами (Cash and Marketable Securities)

3. Ринок цінних паперів

4. Бізнес-інновації (StartUp Innovative)

Підключитися до заняття в Zoom:

https://us02web.zoom.us/j/7128776238?pwd=c3pyU1p2enlwSzFQcGVnSW1Ram1hdz09

Ідентифікатор конференції: 712 877 6238
Код доступу: 6p44ec

Мартиненко Марина Олександрівна

1. Автоматизоване робоче місце підприємця

2. Товарознавство на ринку товарів та послуг

Підключитися до заняття в Zoom:

https://us05web.zoom.us/j/83730419538?pwd=UHhOdlh4bFNoNjdPWDdTdHl3aUpqUT09 
 
Ідентифікатор конференції: 837 3041 9538 
Код доступу: J93HAg

Катунова Анна Вікторівна

1. Правознавство

Підключитися до заняття в Zoom:

https://zoom.us/j/95173214686?pwd=OTRXT0wvQThpMnVwR3FGS3hpK1NJQT09

Ідентифікатор конференції: 951 7321 4686

Код доступу: ra1ba3

Лобань Ольга Олександрівна

1. Правові основи бізнесу

2. Договірне право

Підключитися до заняття в Zoom:

https://us02web.zoom.us/j/2380486191?pwd=Zm44WFFVOGd4UXRERHg4d002blVmZz09

Ідентифікатор: 238 048 6191

Код доступу: 7LTUyG

Ващенко Ольга Олександрівна

1. Правознавство

Підключитися до заняття в Zoom:

https://us05web.zoom.us/j/84777302308?pwd=c2lGN3o0R29xaDVIREk5TmxZQ2I0QT09

Ідентифікатор: 847 7730 2308

Код доступу: 6K4dY6

Пісковець Ольга Вікторівна

1. Товарознавство на ринку товарів та послуг (практичні заняття)

2. Економічна теорія (практичні заняття для студентів спеціальності 051 "Економіка")

Підключитися до заняття в Zoom:

https://us05web.zoom.us/j/5172406102?pwd=UklZNXl1b3dSc3RRbDFTZ0w4R0o1UT09

Ідентифікатор: 517 240 6102

Код доступу: 0pfrQY

Николенко І.Ю

 

Підключитися до заняття в Zoom:

Ідентифікатор: 464 929 4593

Код доступу: 2СAzTS

Горпинич Людмила Ігорівна

 

https://zoom.us/j/5468126836?pwd=dER4VnhIdlhUOHZleXh5N2VzYXU3UT09

Ідентифікатор: 546 812 6836
Код доступу: HuKG6N

Приєднавшись до онлайн заняття, студенти користуються основними елементами управління. В загальному чаті студенти мають можливість ставити питання викладачу під час заняття.

Ідеальним інструментом під час проведення семінарських занять є функція підняття руки, що дозволяє бажаючим учасникам висловитися. Щоб підняти руку, достатньо внизу екрану конференції вибрати відповідний значок. Викладач побачить, що учасник бажає щось сказати і дасть йому слово, коли це буде доречно. Також викладач має право «опустити руку».

Підсумкові, модульні, контрольні роботи викладачами кафедри підприємництва, торгівлі та біржової діяльності проводяться на дистанційній платформі в Moodle.

Доступ студента до платформи Moodle можлива тільки після його авторизації (входу до сайту за власним логіном та паролем).

Для входу до системи Moodle студент повинен виконати наступні дії:

  • В мережі Інтернет у будь-якому браузері ввести до панелі навігації адресу сайту Державного університету телекомунікацій www.dut.edu.ua та натиснути «Enter».
  •  У розділі «Навчання» обрати посилання «Е-навчання MOODLE».
  • Натиснути на банер «Web-сайт е-навчання».
  • Натиснути на надпис «ВХІД» у верхньому правому кутку … або скористатися блоком «Вхід» у лівій частині екрану.
  • Ввести у відповідні місця (поля вводу) свій логін і пароль та натиснути кнопку «ВХІД».
  • За умови правильного введення свого логіну та паролю, студент побаче своє ім’я та прізвище у верхньому правому куті вікна браузера.
  • Для коректного завершення роботи із системою Moodle, необхідно натиснути на надпис «ВИХІД», яке знаходиться у верхньому правому куті вікна браузера.

Після завершення сеансу роботи із системою Moodle користувач зобов’язаний здійснити вихід із системи з метою недопущення доступу інших користувачів. Якщо просто закрити вікно браузера, будь-хто інший зможе запустити браузер та продовжити роботу у системі дистанційного навчання під чужим ім’ям.

Після успішної авторизації в системі студент знову опинитеся на головній сторінці, але тепер його ім’я буде відображено у верхньому правому куті сторінки. Варто звернути увагу, що ім’я користувача виділено як посилання. Якщо активізувати це посилання клацанням мишки – відкриється обліковий запис (профіль) користувача в системі Moodle.

Профіль кожного користувача системи Moodle містить таку обов’язкову інформацію:

  • прізвище, ім’я та по батькові;
  • фотографію;
  • посаду, назву кафедри або групи, вчене звання, науковий ступень;
  • адресу електронної пошти (e-mail);
  • місто та країну проживання;
  • перелік навчальних дисциплін, до яких можливий доступ.

Важливим обов’язковим елементом персональних даних користувача є адреса електронної пошти (e-mail). Вона необхідна для організації взаємодії студента з представниками університету поза межами системи Moodle. На адресу електронної пошти можуть надсилатися повідомлення про різні події під час навчання – нагадування, стан перевірки контрольних завдань тощо. Також за допомогою пошти можна листуватися із викладачами, отримувати консультації в службі технічної підтримки.

Для забезпечення ефективної комунікації з іншими учасниками навчального процесу (студентами однієї групи, викладачами) з профілю можна здійснити швидкий перехід до системних ресурсів Повідомлення, Повідомлення форуму та Блог.

Отже, складні життєві ситуації забезпечують пристосування до нових умов існування. Закритий на карантин університет не свідчить про відсутність лекцій і необхідних для повноцінного освітнього процесу заходів.

За час дистанційного навчання, звісно, відбулась певна перевірка існуючих систем та можливостей, а часом і певне переосмислення. Сьогодні можна з впевненістю сказати, що здобуття освіти дистанційно у розумінні сучасної молоді є необхідним атрибутом розвитку особистості.

На кафедрі здійснюється посилене вивчення англійської мови на протязі усіх років навчання: на 1-2 курсі – 3 пари занять  на тиждень,  на 3-4-5 курсах – по всім дисциплінам, які викладаються 20% занять повинні проводитись англійською мовою викладачами кафедр. Це забезпечить нашому студенту можливість вільно володіти технічною англійською мовою та засвоїти її на рівні міжнародного стандарту  В2.

Для покращення умов навчання та проведення наукових досліжень, з першого вересня 2021 року в Університеті почав працювати Інтернет зі швидкістю 5 Гігабіт в секунду.

Цей Інтернет найкращий серед Інтернетів усіх Університетів України та Європи.

Кожна кафедра Університету активно використовує інтернет для навчальної  та наукової роботи студентів.

5 квітня 2016 року Державний університет телекомунікацій став членом Міжнародного союзу електрозв'язку (МСЕ), Спеціалізованої агенції організації об'єднаних націй, штаб-квартира якого знаходиться у м. Женева, Швейцарія.

Університет став 49 навчальним закладом світу, що прийнятий до цієї організації.

Членство у Міжнародному Союзі Електрозв'язку відкрило доступ Університету до:

  • програм академічної мобільності;
  • розвитку спільної науково-дослідної діяльності

Кожен рік в Університеті проводиться міжнародна конференція під керівництвом Міжнародного союзу електрозв’язку, в якій приймають участь більше 30 країн світу.

На кафедрі розроблений інноваційний зміст навчання, який забезпечує навчання студента тому, що потрібно і як потрібно на сьогоднішній день і тому, що вимагає сучасний розвиток науки і технологій та компетенцій компаній партнерів кафедри – потенційних роботодавців, теоретично і практично. При добросовісному навчанні студента, інноваційний зміст навчання гарантує стовідсоткове отримання студентом першого, високооплачуваного робочого місця після закінчення Університету.

Інноваційний зміст навчання передбачає, що ми на кафедрі обов’язково навчаємо тому, чому потрібно, і як потрібно, теоретично і практично.

Теоретична підготовка здійснюється на основі сучасного розвитку науки і технологій та компетенцій компаній - партнерів кафедр.

На кафедрі якісне навчання студентів здійснюється не тільки теоретично, а і практично з використанням навчально-матеріальної бази створеної на обладнанні останнього покоління, сучасних, прогресивних програмно-апаратних комплексів і програмного забезпечення.

Кафедра заключила договори з компаніями, які є потенційними замовниками випускників за спеціальністю підготовки  кафедри.

Теоретична і практична підготовка студентів проводиться на підставі компетенцій партнерів-кафедри компаній-роботодавців, з якими кафедрою укладені договори про співпрацю.

Перед закінченням бакалаврату кафедра спільно з компанією оцінює теоретичні знання, практичні уміння і навики студентів-випускників якщо вони показали добрі знання то вони отримують сертифікат, який надає право на отримання першого високооплачуваного робочого місця в компанії.

Підготовка по спеціальності починається не з третього, а з першого курсу.

На першому курсі для студентів викладається дисципліна «Застосування інформаційно-телекомунікаційних засобів». Метою цієї дисципліни є навчання нашого студента налаштовувати та експлуатувати сучасні електронні пристрої і гаджети та у повній мірі використовувати можливості сучасних інформаційних технологій під час навчання в Університеті та у повсякденному житті.

Для студентів кафедри викладаються: на 1 курсі - «Групова динаміка та комунікації», на 2 курсі - «Ділові комунікації», на 4 курсі - «Засади відкриття власного бізнесу», «Хмарні технології», «Штучний інтелект», спрямовані на уміння працювати в команді і з командою, вміти відкрити та вести власний бізнес, знати перспективи розвитку інформаційних технологій, що дозволить нашому студенту йти в ногу з життям та відповідати вимогам сучасному розвитку навчальної та наукової роботи в світі.

Для забезпечення якості проведення практичних занять на кафедрі створена сучасна навчально-лабораторна база на основі обладнання останнього покоління компаній-партнерів кафедри і сучасних програмно-апаратних комплексів і програмного забезпечення.

Для якісної підготовки студентів усі їх практики проводяться в одній із компаній-партнера кафедри:

  • на 2-му курсі – ознайомчої;
  • на 3-му курсі – виробничої;
  • на 4-му курсі – переддипломної.

В результаті проведення інноваційного змісту навчання студенти-випускники бакалаврату, якщо вони показали добрі знання, отримують сертифікат, який надає право на отримання першого високооплачуваного робочого місця в компанії, що позитивно відрізняє нашу кафедру від кафедр інших ЗВО.

В Університеті з 01 січня 2016 року по 01 травня 2022 року відкрито 13 нових, актуальних, престижних та перспективних спеціальностей:

  • Комп’ютерні науки та інформаційні технології;
  • Підприємництво, торгівля та біржова діяльність;
  • Маркетинг;
  • Системний аналіз;
  • Публічне управління та адміністрування;
  • Інженерія програмного забезпечення;
  • Економіка;
  • Інформаційні системи та технології;
  • Комп’ютерні науки;
  • Мобільні та відеоінформаційні технології;
  • Штучний інтелект;
  • Інженерії програмного забезпечення автоматизованих систем;
  • Технології цифрового розвитку.

Після закінчення 1 курсу, в межах Університету у студентів є можливість перейти навчатись по іншій спеціальності на одній із кафедр Університету.

Шановні абітурієнти!
Розпочато формування списків бажаючих навчатись на кафедрі Підприємництва, торгівлі та біржової діяльності в 2022 році!
Якщо Ви мрієте в цьому році поступити на навчання - прошу Вас надіслати на особистий телефон завідувача кафедри (050) 942 22 66 повідомлення:
Я, Прізвище Ім'я По батькові, мобільний номер телефону, бажаю поступити навчатись на Вашу кафедру.
Всі абітурієнти отримають персональну консультацію з питань вступу у 2022 році на обраній кафедрі від завідувача кафедрою!
Анкета вступника
Заповніть анкету та отримайте персональну консультацію від завідуючого кафедрою
Контактна інформація
Ми зв`яжемось з Вами зручним для Вас способом:
Освіта
Вкажіть де Ви навчались\навчаєтесь
Розкажіть про себе
Давайте знайомитись




Переваги навчання на кафедрі підприємництва, торгівлі та біржової діяльності

Контактна інформація

Державний університет телекомунікацій
Україна, 03680,  м. Київ,
вул. Солом’янська, 7, каб. 311, 312, 
тел. (044) 249-29-19

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Новини

Всі новини
Переглядів: 5 179