Мета освіти сьогодні – це підготовка фахівців, здатних забезпечити перехід від індустріального до інформаційно-технологічного суспільства через новаторство у навчанні, вихованні та науково-методичній роботі. Тому до числа першочергових завдань модернізації вищої освіти відноситься створення передумов для інноваційного навчання викладача, який займе лідируючу, але не домінуючу позицію; буде виконувати функції режисера, але не розпорядника; буде грати роль не тільки організатора, але і співучасника такого навчального процесу, який будується як діалог тих, хто навчається, з пізнавальною реальністю, з іншими людьми, що призведе до збагачення студентів особистим досвідом.
Необхідність цих процесів диктується європейською орієнтацією України загалом та входженням України у європейське освітнє і наукове поле зокрема.
На сьогодні, інноваційне навчання забезпечується не застосуванням окремих способів навчання, а пов'язане з переглядом процесу здобуття знань та розробкою нового стилю навчання.
Інноваційне навчання - це такий динамічний процес, який забезпечує включення емоційних особливостей психіки того, хто навчається, активне функціонування його інтелектуальних і вольових якостей, сприяє формуванню стійкого інтересу до предмета, спонукає до самоосвіти, і формування активної, творчої, гармонічно розвиненої особистості.
Викладачі кафедри здійснюють розробку складових стандартів вищої освіти; розробку навчальних планів, робочих навчальних планів, робочих програм навчальних дисциплін; підготовку комплекту матеріалів для електронного навчання, розроблення дидактичного та методичного забезпечення дистанційних курсів; підготовку нових лабораторних робіт; підготовку програмного забезпечення навчальних дисциплін; підготовку матеріалів для наповнення веб-ресурсів університету, факультету, кафедри; підготовку підручників, навчальних посібників; підготовку конспектів лекцій, методичних матеріалів до семінарських, практичних, лабораторних занять, курсового та дипломного проектування, практик, самостійної роботи студентів тощо; розробку засобів діагностики результатів навчальних досягнень студентів, олімпіад; розробку і впровадження нових форм методів і технологій навчання та методичного забезпечення інтерактивних методів навчання.
Це дає свій результат, оскільки навчання спрямоване на формування практичних навичок, а не лише теоретичних знань. За рахунок цього наші студенти легко можуть влаштуватися на роботу.
№ |
Назва |
Автори |
---|---|---|
|
Навчальний посібник |
Трінтіна Н.А., Негоденко О.В., Жебка В.В., Шевченко С.М. |
|
Навчальний посібник |
Золотухіна О.А., Негоденко О.В., Резник С.Ю., Разіна С.Я. |
|
Методичний посібник Спеціальні мови програмування |
Трінтіна Н.А., Негоденко О.В., Бондарчук А.П., Терещенко О.І. |
|
Методичні вказівки до виконання лабораторних робіт з дисципліни «Розробка комп’ютерних ігор» |
Дібрівний О.А. |
|
Навчальний посібник |
Гаврилко Є.В., Жебка В.В. |
|
Навчальний посібник |
Онищенко В.В. |
|
Методичний збірник |
Тихонов Є.С. |
|
Посібник |
Дібрівний О.А., Гребенюк В.В. |
|
Посібник |
Онищенко В.В., Довженко Т.П. |
|
Посібник |
Онищенко В.В., Коник Р.С. |
|
Посібник Комп’ютерні дискретні структури |
Шевченко С.М., Онищенко В.В., Жебка В.В. |
|
Навчальник посібник |
Золотухіна О.А. |
Державний університет телекомунікацій
Україна, 03680, м.Київ,
вул. Соломянська 7,
ауд.315 (кім. 3, 4)
тел. 249-25-96