Мета освіти сьогодні – це підготовка фахівців, здатних забезпечити перехід від індустріального до інформаційно-технологічного суспільства через новаторство у навчанні, вихованні та науково-методичній роботі. Тому до числа першочергових завдань модернізації вищої освіти відноситься створення передумов для інноваційного навчання викладача, який займе лідируючу, але не домінуючу позицію; буде виконувати функції режисера, але не розпорядника; буде грати роль не тільки організатора, але і співучасника такого навчального процесу, який будується як діалог тих, хто навчається, з пізнавальною реальністю, з іншими людьми, що призведе до збагачення студентів особистим досвідом.
Необхідність цих процесів диктується європейською орієнтацією України загалом та входженням України у європейське освітнє і наукове поле зокрема.
На сьогодні, інноваційне навчання забезпечується не застосуванням окремих способів навчання, а пов'язане з переглядом процесу здобуття знань та розробкою нового стилю навчання.
Інноваційне навчання - це такий динамічний процес, який забезпечує включення емоційних особливостей психіки того, хто навчається, активне функціонування його інтелектуальних і вольових якостей, сприяє формуванню стійкого інтересу до предмета, спонукає до самоосвіти, і формування активної, творчої, гармонічно розвиненої особистості.
Викладачі кафедри здійснюють розробку складових стандартів вищої освіти; розробку навчальних планів, робочих навчальних планів, робочих програм навчальних дисциплін; підготовку комплекту матеріалів для електронного навчання, розроблення дидактичного та методичного забезпечення дистанційних курсів; підготовку нових лабораторних робіт; підготовку програмного забезпечення навчальних дисциплін; підготовку матеріалів для наповнення веб-ресурсів університету, факультету, кафедри; підготовку підручників, навчальних посібників; підготовку конспектів лекцій, методичних матеріалів до семінарських, практичних, лабораторних занять, курсового та дипломного проектування, практик, самостійної роботи студентів тощо; розробку засобів діагностики результатів навчальних досягнень студентів, олімпіад; розробку і впровадження нових форм методів і технологій навчання та методичного забезпечення інтерактивних методів навчання.
Це дає свій результат, оскільки навчання спрямоване на формування практичних навичок, а не лише теоретичних знань. За рахунок цього наші студенти легко можуть влаштуватися на роботу.
№ |
Назва |
Автори |
---|---|---|
|
Навчальний посібник |
Трінтіна Н.А., Негоденко О.В., Жебка В.В., Шевченко С.М. |
|
Навчальний посібник |
Золотухіна О.А., Негоденко О.В., Резник С.Ю., Разіна С.Я. |
|
Методичний посібник Спеціальні мови програмування |
Трінтіна Н.А., Негоденко О.В., Бондарчук А.П., Терещенко О.І. |
|
Методичні вказівки до виконання лабораторних робіт з дисципліни «Розробка комп’ютерних ігор» |
Дібрівний О.А. |
|
Навчальний посібник |
Гаврилко Є.В., Жебка В.В. |
|
Навчальний посібник |
Онищенко В.В. |
|
Методичний збірник |
Тихонов Є.С. |
|
Посібник |
Дібрівний О.А., Гребенюк В.В. |
|
Посібник |
Онищенко В.В., Довженко Т.П. |
|
Посібник |
Онищенко В.В., Коник Р.С. |
|
Посібник Комп’ютерні дискретні структури |
Шевченко С.М., Онищенко В.В., Жебка В.В. |
|
Навчальник посібник |
Золотухіна О.А. |
На кафедрі здійснюється посилене вивчення англійської мови на протязі усіх років навчання: на 1-2 курсі – 3 пари занять на тиждень, на 3-4-5 курсах – по всім дисциплінам, які викладаються 20% занять повинні проводитись англійською мовою викладачами кафедр. Це забезпечить нашому студенту можливість вільно володіти технічною англійською мовою та засвоїти її на рівні міжнародного стандарту В2.
Для покращення умов навчання та проведення наукових досліжень, з першого вересня 2021 року в Університеті почав працювати Інтернет зі швидкістю 5 Гігабіт в секунду.
Цей Інтернет найкращий серед Інтернетів усіх Університетів України та Європи.
Кожна кафедра Університету активно використовує інтернет для навчальної та наукової роботи студентів.
5 квітня 2016 року Державний університет телекомунікацій став членом Міжнародного союзу електрозв'язку (МСЕ), Спеціалізованої агенції організації об'єднаних націй, штаб-квартира якого знаходиться у м. Женева, Швейцарія.
Університет став 49 навчальним закладом світу, що прийнятий до цієї організації.
Членство у Міжнародному Союзі Електрозв'язку відкрило доступ Університету до:
Кожен рік в Університеті проводиться міжнародна конференція під керівництвом Міжнародного союзу електрозв’язку, в якій приймають участь більше 30 країн світу.
На кафедрі розроблений інноваційний зміст навчання, який забезпечує навчання студента тому, що потрібно і як потрібно на сьогоднішній день і тому, що вимагає сучасний розвиток науки і технологій та компетенцій компаній партнерів кафедри – потенційних роботодавців, теоретично і практично. При добросовісному навчанні студента, інноваційний зміст навчання гарантує стовідсоткове отримання студентом першого, високооплачуваного робочого місця після закінчення Університету.
Інноваційний зміст навчання передбачає, що ми на кафедрі обов’язково навчаємо тому, чому потрібно, і як потрібно, теоретично і практично.
Теоретична підготовка здійснюється на основі сучасного розвитку науки і технологій та компетенцій компаній - партнерів кафедр.
На кафедрі якісне навчання студентів здійснюється не тільки теоретично, а і практично з використанням навчально-матеріальної бази створеної на обладнанні останнього покоління, сучасних, прогресивних програмно-апаратних комплексів і програмного забезпечення.
Кафедра заключила договори з компаніями, які є потенційними замовниками випускників за спеціальністю підготовки кафедри.
Теоретична і практична підготовка студентів проводиться на підставі компетенцій партнерів-кафедри компаній-роботодавців, з якими кафедрою укладені договори про співпрацю.
Перед закінченням бакалаврату кафедра спільно з компанією оцінює теоретичні знання, практичні уміння і навики студентів-випускників якщо вони показали добрі знання то вони отримують сертифікат, який надає право на отримання першого високооплачуваного робочого місця в компанії.
Підготовка по спеціальності починається не з третього, а з першого курсу.
На першому курсі для студентів викладається дисципліна «Застосування інформаційно-телекомунікаційних засобів». Метою цієї дисципліни є навчання нашого студента налаштовувати та експлуатувати сучасні електронні пристрої і гаджети та у повній мірі використовувати можливості сучасних інформаційних технологій під час навчання в Університеті та у повсякденному житті.
Для студентів кафедри викладаються: на 1 курсі - «Групова динаміка та комунікації», на 2 курсі - «Ділові комунікації», на 4 курсі - «Засади відкриття власного бізнесу», «Хмарні технології», «Штучний інтелект», спрямовані на уміння працювати в команді і з командою, вміти відкрити та вести власний бізнес, знати перспективи розвитку інформаційних технологій, що дозволить нашому студенту йти в ногу з життям та відповідати вимогам сучасному розвитку навчальної та наукової роботи в світі.
Для забезпечення якості проведення практичних занять на кафедрі створена сучасна навчально-лабораторна база на основі обладнання останнього покоління компаній-партнерів кафедри і сучасних програмно-апаратних комплексів і програмного забезпечення.
Для якісної підготовки студентів усі їх практики проводяться в одній із компаній-партнера кафедри:
В результаті проведення інноваційного змісту навчання студенти-випускники бакалаврату, якщо вони показали добрі знання, отримують сертифікат, який надає право на отримання першого високооплачуваного робочого місця в компанії, що позитивно відрізняє нашу кафедру від кафедр інших ЗВО.
В Університеті з 01 січня 2016 року по 01 травня 2022 року відкрито 13 нових, актуальних, престижних та перспективних спеціальностей:
Після закінчення 1 курсу, в межах Університету у студентів є можливість перейти навчатись по іншій спеціальності на одній із кафедр Університету.
Державний університет телекомунікацій
Україна, 03680, м.Київ,
вул. Соломянська 7,
ауд.315 (кім. 3, 4)
тел. 249-25-96