XS
SM
MD
LG
Державний університет телекомунікацій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет телекомунікацій
Кафедра Маркетингу

Загальна інформація

Викладацький склад
Методична робота
Інноваційний зміст навчання
Навчальні дисципліни
Методичні рекомендації
Бібліотека
Наукова діяльність
Видавнича діяльність
Робота із студентами
Матеріальна база
Партнери кафедри
Працевлаштування
Контактна інформація
Відгуки студентів
Відгуки роботодавців
Новини та події
Фотогалерея
Отримати консультацію
Освітньо-професійні програми
Підготовка магістрів
Запрошуємо до навчання
Дистанційне навчання

Загальна інформація

Положення про кафедру Маркетингу

Кафедра маркетингу здійснює підготовку висококваліфікованих і затребуваних на ринку праці фахівців за освітніми рівнями бакалавр та магістр зі спеціальності 075 - «Маркетинг».

Потреби підприємств у ґрунтовному аналізі ринку збуту, прийнятті нестандартних рішень щодо посилення лояльності споживачів і підвищенні рівня конкурентоспроможності товарів і послуг, веденні ефективної маркетингової політики, стрімке поширення маркетингової діяльності у сфері Інтернет-простору підвищують привабливість професії маркетолога та актуальність підготовки спеціалістів, спроможних застосовувати сучасні телекомунікаційні та інформаційні технології в маркетинговій діяльності відповідно запитам цифрових трансформацій суспільства.

Маркетинг – це сучасна філософія і дієвий інструмент успішного бізнесу!

Престижність спеціальності полягає у тому, що маркетолог - один з найважливіших фахівців у будь-якому сучасному бізнесі. Від його роботи залежить комерційний успіх підприємства. Маркетолог відповідає за ключові напрямки розвитку компанії: вивчення ринку і споживачів, виявлення незайнятих ринкових ніш, розробка нових продуктів, виведення товарів на ринок, управління життєвим циклом товарів. Всезнаюча статистика говорить, що в розвинених країнах на посадах, пов'язаних з маркетингом, трудяться від 25 до 30% всіх працівників сектора економіки.

Навчання з маркетингу – це Ваш шанс зробити успішну кар'єру! 

Випускники кафедри отримують фахову освіту зі значним практичним наголосом у поєднанні з особистісним розвитком здобувачів, що дає можливість успішного працевлаштування в управлінській, освітній, бізнесовій медійно-комунікативній та інших сферах, у виробничих, торгівельних і консультаційних фірмах, рекламних і маркетингових агентствах, некомерційних організаціях і підприємствах послуг  на посадах, залежно від власних уподобань:

  • для аналітиків – робота в дослідницькій фірмі чи стратегічному відділі компанії  на посадах: економіст служби маркетингу (збуту), маркетолог-експерт, маркетолог-аналітик, маркетолог з ефективності підприємства, консультант з питань логістики, начальник відділу логістики,  начальник відділу маркетингу  (збуту);
  • для комунікабельних – успішна кар’єра у сфері комунікативної політики на посадах: маркетолог-консультант, маркетолог з комунікативної політики, керівник відділу зв’язків з громадськістю;
  • для творчих особистостей – втілення креативного потенціалу у рекламній агенції чи PR відділі на посадах: копірайтер, промоутер, медіапланер, бренд-менеджер, консультант з реклами, начальник відділу реклами.  

За даними Work.ua станом на листопад 2021р. у середньому «Маркетолог» у Києві заробляє 22 500 грн. Середня зарплата інтернет-маркетологів в Києві за даними Work.ua складає приблизно 23 000 грн, а за дослідженням Serpstat, інтернет-маркетолог у Києві заробляє в середньому 26 800 грн.

Маркетинг – це те, що тобі потрібно для успіху!

Затребуваність професії підтверджується компаніями – партнерами кафедри: ТОВ «UDS»; ТОВ «МЕДІАСАППОРТ»; ТОВ «СТРІЧКА НОВИН»; ВЕБ-СТУДІЯ «UPWAY»; ТОВ «ЕДПАРТНЕР», з якими укладені договори про співпрацю та які є потенційними роботодавцями для наших випускників.

Завдяки плідним відносинам кафедри маркетингу з компаніями-партнерами, студенти мають можливість бути обізнаними з інноваційними напрямами діяльності компаній, вдосконалити знання та вміння (професійні компетенції), які роботодавці висувають до претендентів на посади, а саме: розвиток творчого та комунікативного потенціалу, інноваційного мислення, професійного спілкування іноземною мовою, адаптивності, командної згуртованості, застосовування можливостей сучасних цифрових технологій, що визначається як soft skills, та hard skills, професійних вимог, пов'язаних з вмінням  вирішувати спеціалізовані завдання у сфері маркетингової діяльності з пріоритетом інноваційних маркетингових технологій, маркетингових досліджень, Інтернет-маркетингу та бізнес-аналітики, практичного застосування маркетингового інструментарію для  діагностики та прогнозування на макро-, мезо- і мікрорівнях.

Наші випускники:

Єрмак Юлія обіймає посаду SMM-маркетолога компанії  «С3РА». визнаного експерта в області Digital-маркетингу, що входить у ТОП рекламодавців та афілійованих джерел, спеціалізується на СРА - рекламі. «C3PA» - це високотехнологічна мережа партнерських програм з оплатою за дію, яка  залучає якісні джерела трафіку для реалізації бізнес-цілей своїх клієнтів, включаючи: реєстрацію, запит, розклад заявки тощо.

Микуляк Світлана обіймає посаду економіста зі збуту  компанії «Імпорт-Офіс Україна», - лідера ринку, що має широку та ефективну мережу дистрибуції, через яку здійснює поставки товарів в усі регіони країни, а також є постачальником канцелярських товарів в основні мережеві роздрібні структури. Світлана має досвід роботи більше 4 років у сфері маркетингових досліджень.

Коваленко Андрій обіймає посаду спеціаліста з програматик - реклами компанії  «ADPARTNER».  ТОВ «ADPARTNER» є рекламною системою, що активно розвивається, це один з найбільших гравців на українському ринку digital реклами, яка  діє на власній технологічній платформі. Співпрацює з ukr.net, 1plus1.ua, 24tv.ua, liga.net, espreso.tv, obozrevatel.com та ін.

Запрошуємо  вас поринути у яскравий світ маркетингу.  У дивовижну атмосферу поєднання глибоких знань найновітніших маркетингових концепцій із практичними навичками сучасних технологій.

Ви отримаєте сучасні знання та навички під час вивчення дисциплін:

  • «Сучасні види маркетингу» - навички застосування інструментів латерального, Івент, сенситивного,  сарафанного, вірусного, партизанського та наномаркетингу.
  • «Блогінг» - особливості технології розробки та ведення блогів.
  • «Інтернет-маркетинг» - знання інноваційних напрямів маркетингу:  ютубінг, гео та фейс таргетинг.
  • «Електронний бізнес» - навички інноваційних напрямів ведення інтернет комерції – створення комерційного сайту, його технічної та пошукової оптимізації
  • «СРМ систем в маркетингу» - навички ведення бізнесу з використанням локальної та хмарної СРМ системи – Microsoft Dynamics 365.
  • «Маркетингові дослідження та бізнес-аналітика» - навички онлайн досліджень із застосуванням Google форм та PowerBI аналітики.
  • «Маркетинг у соціальних мережах» - сучасні методи просування в соціальних мережах.
  •  «Контент-маркетинг» - навички застосування інструментарію залучення споживачів на основі веб-сайтів та соціальних мереж.
  • «Маркетинг особистості» - технології побудови брендінга особистості для успішного розвитку кар'єри.

Перевагою навчання саме у нас є підвищення конкурентоспроможності випускників на ринку праці шляхом впровадження інноваційного змісту навчання на основі потужної матеріально-технічної бази, а саме: фахова підготовка вже з першого курсу; практико-орієнтоване навчання (62% усіх занять проводиться практично); залучення до проведення практичних занять фахівців-практиків з маркетингу;  навчання у реальному середовищі майбутньої професійної діяльності шляхом організації проведення практик на фірмах-партнерів, з можливістю подальшого працевлаштування студентів; набуття компетенцій, що спрямовані на уміння працювати в команді і з командою, відкрити і вести власний бізнес, застосовувати можливості сучасних телекомунікаційних та інформаційних технологій.

Прагнеш міксувати класичний  маркетинг з інноваціями у різних галузях? Тоді тобі до нас!

Конкурентні переваги навчання маркетологів на нашій кафедрі полягають у тому, що, на відміну від класичних вузів, ми надаємо не лише ґрунтовну фундаментальну, базову фахову теоретичну підготовку, а й високоякісне практично-орієнтоване навчання, спрямоване на розвиток перспективних професійних компетенцій маркетологів з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі та широким застосуванням передових ІТ- технологій.

На кафедрі маркетингу діє Майстерня професійного росту для студентів - платформа спілкування з роботодавцями, практиками, професійною спільнотою. Гуру з Digital-маркетингу,  випускники-практики  проводять відкриті лекції, тренінги, майстер-класи, діляться лайхфаками і тонкощами професії із студентами, залучають їх до реальних проектів. Постійно проводяться  презентації програм стажування і працевлаштування, тематичні екскурсії на провідні підприємства.

Тільки у нас можна побачити професію маркетолога із середини успішної компанії

Кафедра маркетингу активно залучає до проведення окремих тем лекційних і практичних занять на представників роботодавців. Зокрема, до проведення занять з «Інтернет-маркетингу» залучались провідні фахівці  фірм-партнерів, а саме Іртлач Михайло Олександрович - директор з маркетингу ТОВ «Едпартнер»,  доцент кафедри маркетингу Мирошниченко Дмитро - директор по технологіям ТОВ «Медіасаппорт».

Також кафедрою було організовано та проведено відкриті лекції з питань сучасних маркетингових технологій та майбутнього працевлаштування за участю фірм: студії IconDesignLab.com (Роман Рудник, керівник студії), ТОВ «UDS» (Каци Світлана - начальник маркетингового відділу), ТОВ «Аутсорсінг груп» (керівник  юридичного відділу Ісюк Вікторія),  Маркетингове агентство BÜRO.MT (керівник дослідницького департаменту - Савенок Юлія), Торгово-промислова палата України (Віце –Президент Валерій Король); центрального офісу «Microsoft» в Україні (керівник департаменту Наталя Дорош).

Створення Навчальної лабораторії Digital-маркетингу та Google – аналітики кафедри маркетингу дозволило побудувати сучасний навчальний процес на рівні світових освітніх стандартів відповідно до умов цифрової трансформації суспільства. Навчальна лабораторія обладнана сучасними комп’ютерами, відеопроектором з екраном для візуалізації зображень та презентацій. Працює швидкісний  Wі-Fі, є веб-камера для реалізації освіти он-лайн.

Стрімка діджиталізація суспільства призвела до гострої потреби у фахівцях з маркетингу, які володіють навичками застосування інструментарію Інтернет-маркетингу, розуміння проблем ефективної асиміляції технологічних засобів маркетингу та ІКТ про що свідчать численні вакансії посад Інтернет-маркетологів.

Матеріально-технічна база кафедри маркетингу забезпечує всі умови для надання найсучасніших знань, вмінь та навичок застосування маркетингового інструментарію в практичній діяльності відповідно до вимог роботодавців та реальних потреб ринку.

 

 

Ми забезпечуємо підготовку фахівців, які мають широкий світогляд та високу кваліфікацію в майбутній професійній діяльності!

 

Компанії-партнери ВЕБ-СТУДІЯ «UPWAY» та ТОВ «UDS» – срібний партнер Microsoft надають можливість отримання сертифікатів студентами, які добросовісно навчались і опанували знання з відповідних дисциплін освітньої програми («Електронний бізнес», «Інтернет-маркетинг») в межах навчального процесу.  

А отримання даних сертифікатів є перепусткою для студента отримати перше високооплачуване робоче місце в престижній компанії з подальшим забезпеченим фінансовим майбутнім! Бо при влаштуванні в компанію зі світовим ім’ям, роботодавці завжди віддають перевагу сертифікованим претендентам.

Наявність сертифікатів відомих компаній – є вашою перепусткою до успішного працевлаштування!

Гарантом якості навчального процесу є інтелектуальний капітал кафедри маркетингу – висококваліфіковані викладачі, які мають значний досвід роботи у освітній і науково-дослідній сфері та практичний досвід маркетингової діяльності.

Наші викладачі є членами Української Асоціації маркетингу, Спілки економістів України. 50% вільно володіють англійською, що підтверджено відповідними сертифікатами В2 та С1.  Середній вік докторів наук складає - 43 роки.

Виноградова Олена Володимирівна

Завідувач кафедри
доктор економічних наук, професор, академік Академії економічних наук України

Писар Надія Богданівна

професор кафедри
доктор економічних наук, доцент

 

Дрокіна Ніна Іванівна

професор кафедри
доктор економічних наук
знання англійської мови на рівні В2

Совершенна Ірина Олексіївна

доцент кафедри
кандидат технічних наук, доцент
знання англійської мови на рівні В2

 

Дарчук Вероніка Геннадіївна

доцент кафедри
кандидат економічних наук
знання англійської мови на рівні В2

Литвинова Ольга Володимирівна

доцент кафедри
кандидат економічних наук
знання англійської мови на рівні В2

 

Крижко Ольга Валеріївна

старший викладач

Недопако Наталія Миколаївна

старший викладач

 

У нас ви отримаєте найкращі знання від сучасних і креативних викладачів-маркетологів!

Необхідність нововведень з’являється, тоді коли їх вимагає ринок. У наш час міжнародні компанії працюють в умовах затребуваності  інноваційних підходів в проведенні маркетингової діяльності та нехватки відповідних кадрів – фахівців, які б поєднували теоретичні знання найновітніших маркетингових концепцій, вміння працювати з сучасним маркетинговим інструментарієм та розуміння можливостей інтернет-простору для втілення креативних оригінальний ідей та рішень. Тому відомі міжнародні компанії все частіше цікавляться саме нашим навчальним закладом, у якому освітня програма з маркетингу не обмежується класичним маркетингом, а робить наголос саме на його інноваційній складовій: інтернет-маркетингу, блогінгу, SMM-маркетингу контент-маркетингу, нейромаркетингу, латеральному, вірусному маркетингу тощо. І це стосується як компаній, які працюють в Україні так і за кордоном, які із задоволенням беруть на роботу наших випускників на престижні посади та високі зарплатні!

Удосконалення змісту та форм освітнього процесу на кафедрі маркетингу наблизила навчання студентів до вимог ринку праці, а безпосередня участь у підготовці майбутніх випускників наших партнерів надала студентам безцінний практичний досвід, можливості працевлаштування та впевненість у правильному виборі університету.

Запрошуємо вас до нашої дружньої студентської спільноти!

Туди, де вашу індивідуальність визнають і поважають. Де ви зможете зрозуміти і оцінити самого себе. Туди, де ви зможете висловитися, поділитися своїми думками і враженнями. У дивовижну атмосферу поєднання глибоких знань найновітніших маркетингових концепцій із практичними навичками сучасних технологій,  яка збагатить ваш розум і пожвавить емоції!

 

 

Якщо у Вас виникли запитання звертайтесь до завідувача кафедри маркетингу Виноградової Олени Володимирівни за телефоном:  066-48-62-844. 098-72-29-528 

Адреса університету: м. Київ, вул. Солом’янська, 7

 

Отримайте сучасну освіту,  престижну професію, забезпечене майбутнє!

На кафедрі здійснюється посилене вивчення англійської мови на протязі усіх років навчання: на 1-2 курсі – 3 пари занять  на тиждень,  на 3-4-5 курсах – по всім дисциплінам, які викладаються 20% занять повинні проводитись англійською мовою викладачами кафедр. Це забезпечить нашому студенту можливість вільно володіти технічною англійською мовою та засвоїти її на рівні міжнародного стандарту  В2.

Для покращення умов навчання та проведення наукових досліжень, з першого вересня 2021 року в Університеті почав працювати Інтернет зі швидкістю 5 Гігабіт в секунду.

Цей Інтернет найкращий серед Інтернетів усіх Університетів України та Європи.

Кожна кафедра Університету активно використовує інтернет для навчальної  та наукової роботи студентів.

5 квітня 2016 року Державний університет телекомунікацій став членом Міжнародного союзу електрозв'язку (МСЕ), Спеціалізованої агенції організації об'єднаних націй, штаб-квартира якого знаходиться у м. Женева, Швейцарія.

Університет став 49 навчальним закладом світу, що прийнятий до цієї організації.

Членство у Міжнародному Союзі Електрозв'язку відкрило доступ Університету до:

  • програм академічної мобільності;
  • розвитку спільної науково-дослідної діяльності

Кожен рік в Університеті проводиться міжнародна конференція під керівництвом Міжнародного союзу електрозв’язку, в якій приймають участь більше 30 країн світу.

На кафедрі розроблений інноваційний зміст навчання, який забезпечує навчання студента тому, що потрібно і як потрібно на сьогоднішній день і тому, що вимагає сучасний розвиток науки і технологій та компетенцій компаній партнерів кафедри – потенційних роботодавців, теоретично і практично. При добросовісному навчанні студента, інноваційний зміст навчання гарантує стовідсоткове отримання студентом першого, високооплачуваного робочого місця після закінчення Університету.

Інноваційний зміст навчання передбачає, що ми на кафедрі обов’язково навчаємо тому, чому потрібно, і як потрібно, теоретично і практично.

Теоретична підготовка здійснюється на основі сучасного розвитку науки і технологій та компетенцій компаній - партнерів кафедр.

На кафедрі якісне навчання студентів здійснюється не тільки теоретично, а і практично з використанням навчально-матеріальної бази створеної на обладнанні останнього покоління, сучасних, прогресивних програмно-апаратних комплексів і програмного забезпечення.

Кафедра заключила договори з компаніями, які є потенційними замовниками випускників за спеціальністю підготовки  кафедри.

Теоретична і практична підготовка студентів проводиться на підставі компетенцій партнерів-кафедри компаній-роботодавців, з якими кафедрою укладені договори про співпрацю.

Перед закінченням бакалаврату кафедра спільно з компанією оцінює теоретичні знання, практичні уміння і навики студентів-випускників якщо вони показали добрі знання то вони отримують сертифікат, який надає право на отримання першого високооплачуваного робочого місця в компанії.

Підготовка по спеціальності починається не з третього, а з першого курсу.

На першому курсі для студентів викладається дисципліна «Застосування інформаційно-телекомунікаційних засобів». Метою цієї дисципліни є навчання нашого студента налаштовувати та експлуатувати сучасні електронні пристрої і гаджети та у повній мірі використовувати можливості сучасних інформаційних технологій під час навчання в Університеті та у повсякденному житті.

Для студентів кафедри викладаються: на 1 курсі - «Групова динаміка та комунікації», на 2 курсі - «Ділові комунікації», на 4 курсі - «Засади відкриття власного бізнесу», «Хмарні технології», «Штучний інтелект», спрямовані на уміння працювати в команді і з командою, вміти відкрити та вести власний бізнес, знати перспективи розвитку інформаційних технологій, що дозволить нашому студенту йти в ногу з життям та відповідати вимогам сучасному розвитку навчальної та наукової роботи в світі.

Для забезпечення якості проведення практичних занять на кафедрі створена сучасна навчально-лабораторна база на основі обладнання останнього покоління компаній-партнерів кафедри і сучасних програмно-апаратних комплексів і програмного забезпечення.

Для якісної підготовки студентів усі їх практики проводяться в одній із компаній-партнера кафедри:

  • на 2-му курсі – ознайомчої;
  • на 3-му курсі – виробничої;
  • на 4-му курсі – переддипломної.

В результаті проведення інноваційного змісту навчання студенти-випускники бакалаврату, якщо вони показали добрі знання, отримують сертифікат, який надає право на отримання першого високооплачуваного робочого місця в компанії, що позитивно відрізняє нашу кафедру від кафедр інших ЗВО.

В Університеті з 01 січня 2016 року по 01 травня 2022 року відкрито 13 нових, актуальних, престижних та перспективних спеціальностей:

  • Комп’ютерні науки та інформаційні технології;
  • Підприємництво, торгівля та біржова діяльність;
  • Маркетинг;
  • Системний аналіз;
  • Публічне управління та адміністрування;
  • Інженерія програмного забезпечення;
  • Економіка;
  • Інформаційні системи та технології;
  • Комп’ютерні науки;
  • Мобільні та відеоінформаційні технології;
  • Штучний інтелект;
  • Інженерії програмного забезпечення автоматизованих систем;
  • Технології цифрового розвитку.

Після закінчення 1 курсу, в межах Університету у студентів є можливість перейти навчатись по іншій спеціальності на одній із кафедр Університету.

Шановні абітурієнти!
Розпочато формування списків бажаючих навчатись на кафедрі Маркетингу в 2022 році!
Якщо Ви мрієте в цьому році поступити на навчання - прошу Вас надіслати на особистий телефон завідувача кафедри маркетингу Виноградової Олени Володимирівни 098-72-29-528 або 095-85-82-888 (Viber, Telegram, WhatsApp) повідомлення:
Я, Прізвище Ім'я По батькові, мобільний номер телефону, бажаю поступити навчатись на Вашу кафедру.
Всі абітурієнти отримають персональну консультацію з питань вступу у 2022 році на обраній кафедрі від завідувача кафедрою!
Анкета вступника
Заповніть анкету та отримайте персональну консультацію від завідуючого кафедрою
Контактна інформація
Ми зв`яжемось з Вами зручним для Вас способом:
Освіта
Вкажіть де Ви навчались\навчаєтесь
Розкажіть про себе
Давайте знайомитись




Контактна інформація

Державний університет телекомунікацій
Україна, 03680,  м. Київ,
вул. Солом’янська, 7
телефон: (044) 242-29-02
E-mail: marketing@dut.edu.ua

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Новини

Всі новини
Переглядів: 64 190